fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורשת של גיבורים במגדל העמק

רן אבוטבול ממגדל העמק, לוחם גולני שנפצע במבצע צוק איתן ואמו של לוחם האש דני חייט, שניספה באסון הכרמל התארחו בבית הספר יגאל אלון ביום שהוקדש לנושא גבורה

בבית הספר יגאל אלון במגדל העמק, התקיים יום של הרצאות בנושא גבורה ומקומה בחיינו ובזיכרון הקולקטיבי של עם ישראל.

בהרצאה השתתפו לוחם גולני ממגדל העמק רן אבוטבול שנפצע קשה במבצע "צוק איתן". אבוטבול שהדליק משואה בערב יום הזיכרון האחרון על במת האמפיתאטרון במגדל העמק, סיפר לתלמידים על התקרית בה נפצע ועל תהליך השיקום הארוך מאז המקרה ועד היום.

הרצאה נוספת הייתה של אשת החינוך בת-שבע חייט, אמו של לוחם האש דני חייט ז"ל, שנספה לפני 5 שנים באסון הכרמל. האם סיפרה על בנה דני ועל מעשה הגבורה שלו ושל חבריו לצוות אורי סמנדייב ז"ל ממגדל העמק והנער המתנדב אלעד ריבן ז"ל שנלחמו מול הלהבות והצילו חיים של אנשים רבים.

 

בת שבע חייט מרצה לתלמידים (צילום עצמי)
בת שבע חייט מרצה לתלמידים (צילום עצמי)

את היום המרתק יזמה הרכזת הקהילתית של בית הספר אילנה אייזנברג ולצד תלמידי בית הספר השתתפו בו במסגרת שיתופי הפעולה בין בתי הספר גם תלמידי מועצת התלמידים של בתי הספר נופים וחטיבת הביניים "יערת העמק".

מנהלת בית הספר, עינת וקנין סיכמה: "לצד הלמידה המעמיקה של סמלי החג אנו מדגישים את הצד הערכי והחברתי, כך הלמידה הופכת להיות משמעותית ורלוונטית לתלמידים. המפגש עם רן אבוטבול ובת שבע חייט לא הותיר עיניים יבשות בקהל, היה זה אירוע מרגש ומשמעותי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות