fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב עיריית מגדל העמק לשנת 2014 אושר פה אחד

ראש העירייה אלי ברדה: "אישור תקציב העירייה לשנת 2014 פה אחד בפעם השלישית ברציפות, היא מחמאה, הבעת אמון ותעודת כבוד גדולה מאוד מצד כלל חברי מועצת העיר"
אישור פה אחד את התקציב. אנשי עיריית חדרה (צילום: עצמי)
אישור פה אחד את התקציב. אנשי עיריית חדרה (צילום: עצמי)

תקציב עיריית מגדל העמק בהיקף של כ-169.2 מיליון שקל אושר פה אחד על ידי כל חברי המועצה, כולל איש האופוזיציה עמוס גלם. התקציב מבטא את סדר העדיפויות של ראש העירייה ומועצת העיר בתחום החינוך, חזות העיר וקידום הבנייה וההתיישבות.

ראש העירייה, אלי ברדה, הודה להנהלת העיר, חברי המועצה, המנכ"ל והגזבר על שיתוף הפעולה ותרומתם להצלחה: "אישור תקציב העירייה לשנת 2014 פה אחד בפעם השלישית ברציפות, היא מחמאה, הבעת אמון ותעודת כבוד גדולה מאוד מצד כלל חברי מועצת העיר. ההישגים שלנו מחד והאתגרים הניצבים לפנינו מאידך, מחייבים אותנו להמשיך לפעול באחדות ובשיתוף פעולה למען התושבים. השנה ניתן דגש מיוחד לנושאי החינוך, חזות העיר, קידום הבנייה וההתיישבות לצד פרויקטים שיצאו לדרך כדוגמת השוק העירוני, שלב ב' של פארק רבין, בניין העירייה, פארקים ופרויקטים נוספים שבפיתוח".

אישור פה אחד את התקציב. אנשי עיריית חדרה (צילום: עצמי)
אישור פה אחד את התקציב. אנשי עיריית חדרה (צילום: עצמי)

גזבר העירייה, מנחם עוז: "שנת 2014 אינה עומדת להיות שנה קלה מבחינה תקציבית, זאת עקב סימנים של משבר כלכלי גלובאלי וההשפעה השלילית של שער הדולר הנמוך על מפעלי התעשייה וכמו כן מענק האיזון קטן השנה בעקבות גידול בהכנסות ממפעלים, דבר שמקטין מהתקציב כ-1.8 מיליון ₪. עם זאת לזכותנו יש לומר שרוב הכנסות הרשות הן הכנסות עצמיות (62%) והרשות איננה מתבססת רק על הכנסות ממשרדי הממשלה, דבר שמעיד על חוזק ויציבות".

"מדובר בהישג חסר תקדים הנובע ממנהיגות ראש העיר ויכולתו לגבש סביבו קואליציה רחבה ואיתנה. אני מברך את מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ואת גזבר העירייה, מנחם עוז וצוות הגזברות על הכנת התקציב", אמר סגן ראש העירייה, אלי בקסיס, ולדבריו הצטרף מ"מ ראש העיר סרגיי אוקלנדר: "הרשות בהובלת ראש העיר מוכיחה מקצועיות ומראה שיפורים והתקדמות משנה לשנה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות