fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: תושב העיר הקים אוהל מחאה מול בניין העירייה

טוען כי פניותיו לשירותי הרווחה להרחבת שעות הפעילות של אחות מטפלת נדחו. העירייה: "המשפחה דחתה הצעה ומתעקשת על מסגרת רגילה שמצריכה מימון סייעת צמודה לילדה"

"לא אחזור יחד עם משפחתי לבית, כל עוד שירותי הרווחה לא ידאגו להחזיר את הטיפול השיקומי לשניים מששת ילדיי. לא זז מהעירייה עד שהנושא יוסדר", איים תושב מגדל העמק, שהקים אוהל והתנחל מול בנין העירייה. האיש, בשנות ה- 40 לחייו, טוען כי פניותיו לשירותי הרווחה להרחבת שעות הפעילות של אחות מטפלת נדחו.

תגובת העירייה: "המשפחה, המתמודדת עם קשיים רבים, מוכרת ומטופלת היטב ע"י אגף הרווחה שעושה ככל יכולתו בכדי לסייע לה. מפאת צנעת הפרט וחסיון מקצועי לא נוכל לפרט את כל הסיוע שהמשפחה קיבלה, מקבלת ותקבל מהרשות. מפקחת של משרד הרווחה מלווה את הטיפול הרגיש למציאת מענה הולם לצורכי הילדה כולל הצעה למסגרת ייעודית עם הסעה ללא עלויות ותשלום כלל. המשפחה דחתה את ההצעה ומתעקשת על מסגרת רגילה שמצריכה מימון סייעת צמודה לילדה".

עוד נמסר מהעירייה כי "משרד הרווחה והרשות המקומית, אף שאינם מממנים פעילות מסוג זה ולמרות דחיית ההצעה למסגרת המתאימה שהוצעה, הסכימו לממן 6 שעות לסייעת צמודה וזאת לאחר שראש העיר הנחה את מנהל אגף הרווחה להשלים את מימון הסיוע עד למועד הדיון המיוחד שיתקיים בעניין הילדה במשרד הרווחה במהלך החודש".

יצוין כי אחרי מספר שעות ואחרי שקיבל תשובות מספקות מנציגי העירייה, נאות האיש לפרק את אוהל המחאה שהקים.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות