fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: נהג נמלט מהתנגשות בחיה וניצל בנס

אבי כהן ממגדל העמק התדרדר באמצע הלילה ליער בלפור, לאחר שחיה גדולה חצתה את מסלול הנסיעה. "לא מאמין שיצאתי מהסיפור הזה עם שבר ביד בלבד. נלך לבית הכנסת ונברך ברכת הגומל"
הרכב לאחר התאונה (צילום: עצמי)

 

"לא מאמין שסיימתי כך". כהן (צילום: עצמי)

"קיבלתי את החיים שלי במתנה. אני לא מאמין שאני חי", מלמל בהתרגשות אבי כהן, תושב מגדל העמק, שהלילה (שני) התדרדר רכבו מסוג מאזדה 3 ליער בלפור הסמוך למגדל העמק. כהן קיבל קריאה מבנו בשעה 3:30 לפנות בוקר. "הוא נסע לחברה שלו בנצרת עילית, התקשר ואמר שנתקע עם הקטנוע ואין לו עם מה לחזור. נסעתי לנצרת עילית להחזיר אותו", מספר כהן.

בדרך חזרה, באזור יער בלפור, חצתה לפתע חיה גדולה את הכביש. "לא הצלחתי לזהות מה זה היה, אבל כדי לא להיתקע בה, ואז היינו מתים במקום, חתכתי את ההגה היישר ליער. התדרדרנו למרחק 20 מטר. למזלי נתקעתי בשני עצים גדולים שבלמו אותי, ואלמלא הם הייתי ממשיך להתדרדר אל לב היער".

הרכב לאחר התאונה (צילום: עצמי)

אבי כהן ההמום מיהרו להתקשר לאחיו, יגאל כהן, סגן מנהל אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, שהגיע במהירות. "ירדתי ליער, לא ידעתי למה לצפות. רעדו לי הידיים והרגליים", הוא משחזר, "הוצאתי אותם בעדינות, משם הם המשכנו לבית החולים, שם אבחנו לאחי שבר ביד. הבן יצא ללא פגע. אני עדיין לא מאמין שהם יצאו משם בחיים".

יגאל כהן מסכם: "אני מתכוון לקחת אותם לקבר רבי מאיר בעל הנס, להודות לו על הנס הגדול שקרה להם". אבי כהן: "אני עדיין לא מאמין שיצאתי מהסיפור הזה עם שבר ביד בלבד. נלך לבית הכנסת ונברך ברכת הגומל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות