fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק: מאבק חם צפוי על הכיסא של ש"ס

המאבק העיקרי הוא על כסאו של הרב נחום אסולין, בבחירות הקרובות למועצת העיר. מי שיכריע בסופו של דבר יהיה הרב גרוסמן
הרב גרוסמן
הרב גרוסמן (צילום: סיון פרג')

במשך שלושה עשורים לא היה צורך בפריימריס ברשימת ש"ס למועצת העיר מגדל העמק, בשל קביעת הרבנים, בראשם הרב יצחק דוד גרוסמן את הרשימה המתמודדת. רשימת ש"ס מורכבת מנציגי מוסדות חינוך חרדים במגדל העמק, וכוללת את מוסדות החינוך של מגדל אור, בראשות הרב גרוסמן, את מוסדות נר הצפון בראשות הרב הספרדי של מגדל העמק, הרב אברהם מנחם, כשאת המקום השלישי ברשימה תופס נציג תנועת חב"ד, לה כ- 175 משפחות במגדל העמק.

הרב גרוסמן
הרב גרוסמן (צילום: סיון פרג')

שמונה חודשים לפני הבחירות לראשות העיר, גם בש"ס יש מהלכים, בעקבות עזיבתו הצפויה של מי שעמד בראש הסניף המקומי, סגן ראש העיר נחום אסולין.

אסולין הוביל את תנועת ש"ס בעיר במשך כשש קדנציות, עוד בימיו של ראש העיר הקודם, ח"כ שאול עמור ז"ל. בחדרי חדרים הביע אסולין את כוונתו להעתיק את מקומו לירושלים. אסולין היה דמות דומיננטית בפוליטיקה המקומית, וכמעט בכל מערכת בחירות, תנועת ש"ס המקומית זכתה ליותר קולות מאשר מפלגות אחרות.

במידה והחלטתו של אסולין לעזוב לירושלים תתממש, הרי שעל מקומו כמספר אחת ברשימה יהיה מאבק לא קל, שעשוי להביא להקמתן של מפלגות נוספות, שיתמודדו על קולו של המצביע הדתי מסורתי. נכון לרגע זה וקודם החלטתו של הרב גרוסמן, יש מספר מועמדים שרואים או שייראו את עצמם ראויים לרשת את מקומו של אסולין, ביניהם חבר מועצת העיר יוסי מנחם, ודובר ראש העיר לשעבר משה לוי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות