fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כללית מפעילה מרפאת שבת במגדל העמק

שירות חדשני לאוכלוסיה הדתית. הכללית משקיעה בבתי המרקחת בעיר ופותחת סניף שלישי במרפאת מרכז העמק
מרפאה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
מרפאה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

מרפאת מרכז העמק בקניון פרץ סנטר, מרחיבה את שירותיה, ובקרוב יפתח במקום בית מרקחת שליש בעיר עם מגוון רחב של תרופות ואפשרות לרכישת תכשירים ותרופות ללא מרשם רופא. במרפאה קיים שירות ייחודי מרפאת שבת ,שהינו שירות חדשני לכללית ובשורה לאוכלוסיה הדתית מסורתית הנמנית עם לקוחות המרפאה, שירות שניתן מספר שעות במהלך השבת על ידי רופא נוכרי .

עוד בתכניות הכללית להרחיב את השירות ולהכניס גם שירותי רפואה יועצת. תכניות הפיתוח של הכללית במגדל העמק כוללות בניית מרכזים ייחודיים לבריאות הילד ולבריאות האישה בקניון פרץ סנטר בישוב.

מנהל המרפאה ד"ר מרדכי שורק:"כרופא משפחה אני מטפל בתושבי המקום כבר מאז 1987 בכל בני המשפחה מבוגרים וילדים ,אני פוגש במרפאה כבר את הדור השלישי, הנכדים של המטופלים הראשוניים שלי ,כמובן שבמהלך השנים נוצרו יחסים חמים והדוקים מעבר ליחסי רופא מטופל".

המרפאה יוזמת פרויקטים לקידום בריאות האוכלוסייה כך למשל מוזמנים כל לקוחות המרפאה לקראת יום ההולדת 40 לביצוע בדיקות סקירה, לחץ דם, שומנים בדם ,גובה ומשקל על מנת לאתר מבעוד מועד ליקויים בריאותיים לטפל בהם ,לשפר איכות חיים ולמנוע בכך התפתחות של מחלות .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות