fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חבל ששופכים דמו של אדם עוד לפני שנבדקו הטענות"

אומר קרוב משפחתו של סנ"צ עמי מועלם, מפקד תחנת המשטרה במגדל העמק, שהוצא לחופשה בעקבות חשדות נגדו. "מי שמכיר את עמי מקרוב יודע שהוא הכי רחוק ממה שמנסים להדביק לו"
סנ"צ עמי מועלם (צילום: עצמי)
סנ"צ עמי מועלם (צילום: עצמי)
סנ"צ עמי מועלם (צילום: עצמי)
סנ"צ עמי מועלם (צילום: עצמי)

"הוא הרוס, שבור, רואים את זה על הפנים שלו, זה לא עוד אדם, זה מפקד תחנה שהסתער על מחבלים וחטף כדורים בגופו", אומר קרוב משפחה של מפקד תחנת המשטרה במגדל העמק, סנ"צ עמי מועלם, שהוצא לחופשה כפויה בעקבות חשדות נגדו.

על פי החשד, מועלם הציע טובות הנאה והקלות לבעלה של האשה, העצור יותר מחצי שנה על עבירות שונות ובהן סחיטה, איומים והצתה, בתמורה לקיום יחסי מין. עוד פורסם כי למח"ש יש תיעוד של הודעות טקסט, שמאששות לכאורה את החשדות. נודע כי מועלם נחקר ביחידה לפני כחודש בחשד לקבלת שוחד ומעשה מגונה, ושהוא הורחק מתחנת המשטרה. על פי קרוב משפחתו של מועלם: "מה שיש בהודעות הטקסט זה ניסיונות של האשה להוציא ממנו דברים, הוא לא נענה להם, חבל ששופכים דמו של אדם עוד לפני שנבדקו הטענות".

אותו קרוב משפחה של עמי מועלם, אומר כי "מה שהרג אותו זה פרסום שמו בתקשורת. בכל זאת, יש כאן עניין של ילדים שקוראים על האבא שלהם דברים לא נעימים, מי שמכיר את עמי מקרוב יודע שהוא הכי רחוק ממה שמנסים להדביק לו".

עורך דינו של מועלם, שמואל ברזני, מסר בתגובה כי "מדובר בתלונה מגמתית ושקרית של אשתו של עבריין עצור, שמנסה בכל דרך למלט את בעלה מעונש. האשה פנתה וביקשה להעלות טענות מסוימות לפני סנ"צ מועלם, והוא באדיבותו נעתר לה. בהמשך היא ניסתה להפנות השיחות לאפיקים אחרים ונדחתה על ידו, על הסף. בייאושה ממנו היא ערכה חלקי הודעות כתובות, הוציאה אותן מהקשרן, והגישה תלונה שאין מאחוריה דבר וחצי דבר", מסר.

לדברי קרוב משפחתו של עמי מועלם, "התקשרו אליו חברים מהמשטרה לעודד אותו, הוא הודיע להם שכשהסיפור יהיה מאחוריו, יפרוש מהמשטרה. אין סיכוי שיחזור אחרי מה שעשו לו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות