fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב גרוסמן יסייע להפועל מגדל העמק

רבה הראשי של מגדל העמק וחתן פרס ישראל, הבטיח להפועל מגדל העמק, העולה החדשה לליגה א', סכום של 100 אלף שקלים
הרב גרוסמן
הרב גרוסמן (צילום: סיון פרג')

הרב יצחק – דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק וחתן פרס ישראל, הבטיח להפועל מגדל העמק, העולה החדשה לליגה א', סכום של 100 אלף שקלים, תמורת קיום משחקים בימי שישי.
מגדל העמק כבר קיבלה עשרת אלפים שקלים על החשבון, ומיהרה להירשם בהתאחדות לכדורגל כקבוצה דתית.

הרב גרוסמן
הרב גרוסמן (צילום: סיון פרג')

השבוע יצאה השבוע לעונת 2012/13 בהדרכת המאמן רפי בוסקילה. השמות החדשים: יוסי וענונו, ליאור נפתלי, נביל נאסר אדין, חן קקון, סבי שאולוב, והמצטרף הטרי לידור כהן, הם בהחלט שמות ראויים לליגה א׳ ושווים צמרת, יחד עם שחקני הבית האחים מלול, רן גוזלן, פיליפ וולקובסקי וכן מוטי כלטוב הוותיק.

הקשר העפולאי נתנאל גולדמן ביקש להתאמן כדי לשמור על כושר, בקבוצה נענו בחיוב, אבל הבהירו: "אין לנו כסף בשבילו, הלוואי והיה כי הוא שחקן מצוין שיכול לעזור לנו", אמרו. שמכיר את המציאות בכדורגל הישראלי, שלא יתפלא אם בעונה הקרובה גולדמן ישחק בקבוצה.

להבדיל מקבוצות רבות בארץ, מגדל העמק פותחת עונה עם שולחן נקי בפן הכלכלי. רק השבוע שילמו לשחקנים את מענקי העלייה ויישרו קו. הרבה קבוצות יכולות רק לקנא. יש אפילו שחקנים שכבר קיבלו מקדמות על חשבון העונה הבאה.

בקבוצה אומרים שהיו"ר, ויקי ברנס, צריך לקבל את אות יקיר העיר על עבודת השיקום שעשה. השרירים שעשה מול ראש העיר עשו את שלהם. ברנס דרש מיליון שקל מהעירייה, איים להתפטר אם לא יקבל, ולבסוף השיג את מבוקשו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות