fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מגדל העמק: השוער עומרי עבאדי בדרך לקבוצה

שוער מכבי כפר כנא סיכם בעל פה בקבוצה שמתחילה לחשוב על העתיד. יחליף את אבי עמוס. גורם: "עומרי סגור במילת כבוד, אין הסכם חתום כי הוא תחת חוזה במכבי כפר כנא"
עומרי עבאדי
עומרי עבאדי (צילום: חג'ג ראחל)

מתחילים לחשוב על העונה הבאה: בעקבות ההחלטה העקרונית לפיה השוער אבי עמוס לא ימשיך עונה נוספת בהפועל מגדל העמק, גיששו גורמים בקבוצה עם שוער מכבי כפר כנא, עומרי עבאדי, שנתן הסכמה עקרונית לשחק בקבוצה בעונה הבאה.

על פי גורם במגדל העמק: "אם לא יהיה משהו חריג, אם לא יהיה פיצוץ של הרגע האחרון, עומרי עבאדי יעמוד בעונה הבאה בשער הקבוצה". אותו גורם אמר: "עומרי סגור במילת כבוד, אין הסכם חתום כי הוא תחת חוזה במכבי כפר כנא".

עומרי עבאדי
עומרי עבאדי (צילום: חג'ג ראחל)

עבאדי, בן 30, הוא שחקן ותיק בליגה א'. הוא תושב חיפה ובשעות הבוקר הוא עובד ברשות הדואר. בשנתיים האחרונות הוא במכבי כפר כנא, לפני כן שיחק בהפועל דליית אל כרמל ובמכבי טמרה, ובמשך ארבע עונות במכבי אום אל פאחם, איתה עשה עלייה מליגה ב' ועד ללאומית. עומרי עבאדי ישתכר כ- 7000 שקל, בדיוק השכר של אבי עמוס.

את אימוני השבוע העביר עוזר המאמן, מוטי קריספיל. הסיבה: המאמן רפי בוסקילה יצא למסע ישראלי מצפון לדרום במסגרת עבודתו בבית הספר אורט רוגוזין. בוסקילה חזר רק אתמול למגדל העמק, והיום ידריך את הקבוצה במשחק הבית נגד אסי גלבוע (שעה 13:00). זה יהיה משחק על מקום בפליאוף, ובמגדל העמק לא יכלים להתעלם מהשיפור בגלבוע בחודשיים האחרונים, לעומת הנסיגה ביכולת שלהם.

השבוע סיימה הקבוצה ביתקו חוץ מאכזב וללא שערים נגד כרמיאל צפת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות