fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלאם: "אתמודד על ראשות עיריית מגדל העמק"

חבר המועצה הוותיק ביותר במגדל העמק, עמוס גלאם, המשמש בתפקידו 20 שנה, יצא בהכרזה רשמית
עמוס גלאם
. עמוס גלאם (צילום: יח"צ)
עמוס גלאם
צריך שינוי. עמוס גלאם (צילום: יח"צ)

חבר מועצת העיר מגדל העמק, עמוס גלאם, הצהיר השבוע כי בכוונתו להתמודד על ראשות עיריית מגדל העמק, בבחירות הקרובות בחודש אוקטובר. "במשך כ- 20 שנה אני מכהן במועצת עיריית מגדל העמק, ראיתי בכהונתי שליחות ציבורית מהמעלה הראשונה. אני תושב מגדל העמק מגיל חצי שנה, מראשית הקמתה תמיד הייתי מעורב ופעיל במגוון תפקידים, אני אוהב את המקום ומאמין שיש לו פוטנציאל עצום, הרבה מעבר למצבו כיום", אומר גלאם, שהתמודד מול אלי ברדה בבחירות האחרונות והפסיד.

"בכל שנות כהונתי פעלתי למען הכלל ללא טובת הנאה, ללא תמורה, מתוך רצון לתרום לעיר ולתושביה. לאחר לבטים והרהורי נפש, התייעצתי בקרב משפחתי וידידיי, החלטתי שחובתי להתמודד לראשות העיר, ולחלץ אותה מקיפאון, הדעיכה וחוסר התקווה אליו נקלעה העיר. העיר זקוקה לחזון ולאנשים שיממשו אותו. החזון להפוך את המקום לאבן שואבת, שמייצרת עתיד לדור הצעיר, מעניקה הזדמנויות הוגנות ועדיפות לתושבי המקום עיר שוקקת חיים, עם מערכת חינוך מתקדמת, תרבות ופנאי, ומימוש הפוטנציאלי האנושי. יש לי תוכניות בכל תחומי העשייה שיישומם ישנה את מציאות חיינו באופן דרסטי יש לי היכולת להוציא מן הכוח אל הפועל. אני מקווה ומצפה לקבל מתושבי מגדל העמק את ההזדמנות לשרת אותם ולהוביל את העיר לעתיד מבטיח", מסכם גלעם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות