fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בשבילנו את המנצחת האמיתית"

אניטה גסין ממגדל העמק סיימה במקום השלישי בגמר כוכב נולד וקשה היה שלא לראות שהיא מאוכזבת. גסין קבלה הזמנה, להופיע לצד מירי מסיקה. "עכשיו אני יודעת שאני רוצה להיות זמרת", אמרה אמש (שלישי) אחרי הגמר הגדול
אלי ברדה ומשפחת גזין אתמול בגמר
אלי ברדה ומשפחת גזין אתמול בגמר (צילום לירון עזרתי)
אניטה גסין
כולם סימסו. אניטה גסין (צילום: רונן אקרמן)

הסתיים המסע המופלא של אניטה גסין, תלמידת כיתה י"א בבית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק, שהשתתפה אמש (שלישי) בגמר הגדול של כוכב נולד, שם סיימה במקום השלישי, לאכזבתם של תושבי מגדל העמק והסביבה שהחזיקו לה אצבעות. "בשבילנו את המנצחת האמיתית", צעקו לעברה כולם, אבל אניטה, לא הצליחה להסתיר את אכזבתה שלא ניצחה.

בכל הזדמנות היא סיפרה שלא הגיעה לתוכנית כדי להיות זמרת, אבל ככל שהלכו וחלפו הימים והשבועות, וככל שהלכה רחוק בתוכנית, החל לבעור בה החיידק. "עכשיו אני יודעת שאני רוצה את זה, רוצה להיות זמרת, להיות על הבמה", אמרה לפני הגמר.

אלי ברדה ומשפחת גזין  אתמול בגמר
אלי ברדה ומשפחת גסין אתמול בגמר (צילום לירון עזרתי)

אניטה גסין הודחה עוד בקטע הראשון של הגמר, והותירה את הבמה לשני הצעירים, אור טרגן ואיטן גרינברג, שהתמודדו ראש בראש על התואר המנצח של עונת העשור, באירוע מושקע במיוחד שהתקיים בחיפה. טרגן זכה בסופו של דבר.

 השופטים העניקו לגסין  יתרון בנקודות על פני שני המתמודדים האחרים. לאחר ההפסד פנתה אליה מירי מסיקה, שלא הסתירה את אכזבתה מהדחתה, והזמינה אותה להופיע יחד איתה בעתיד. אניטה אף זכתה בהפקת סינגל מתנה.

גסין הגיעה לגמר עם יצוג מכובד בקהל. רבים מתושבי מגדל העמק, חברים, בני משפחה, תלמידי אורט רוגוזין, ואחרים, החזיקו לה אצבעות, ביניהם ראש העיר, אלי ברדה, שהפך לאחד האוהדים המושבעים שלה, וביקש מכולם לסמס לה, כדי לשפר את סיכוייה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות