fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בסיוע הרב גרוסמן: ישראלי הועבר מבית החולים בירדן לארץ

המקרה נודע לרב דוד גרוסמן ממגדל העמק שהפעיל את כוחות ההצלה והחירום. אמבולנס ירדני בליווי רופא מקומי פינה את הישראלי לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום במעבר 'יצחק רבין' שבערבה
אזרח ישראלי מועבר מירדן לארץ
אזרח ישראלי מועבר מירדן לארץ (צילום: עמית רגב - דוברות מד"א)
אזרח ישראלי מועבר מירדן לארץ
אזרח ישראלי מועבר מירדן לארץ (צילום: עמית רגב - דוברות מד"א)

ישראלי בן 28 תושב מרכז הארץ אושפז בבית חולים בירדן לאחר שחש ברע. המקרה אירע הלילה (ראשון) בקבר אהרון הכהן סמוך לפטרה שבירדן.  האזרח איבד את הכרתו ופונה לבית החולים המקומי. המקרה נודע לרב הראשי של מגדל העמק, הרב דוד גרוסמן שפנה באמצעות עוזרו רבי ישראל יירט למד"א בכדי לסייע לאזרח.

משעות הלילה ועד לרגע זה במד"א עמדו בקשר עם עוזרו של הרב גרוסמן ופעלו במד"א בסיוע ובשיתוף מנהל היערכות לאסונות בסהר האדום הירדני אשר עמד בקשר רציף עם הרופא המטפל בבית הולים המקומי ועם נציגי מגן דוד אדום,ובתיאום עם קונסול ישראל בירדן, חדר המצב במשרד החוץ וגורמי צה"ל שפעלו על מנת לתאם את העברתו לבי"ח בארץ.

לאחר שהושגו האישורים הנדרשים, אמבולנס ירדני בליווי רופא מקומי פינה את הישראלי לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום במעבר 'יצחק רבין' שבערבה.
פאראמדיק מד"א, רומאו רודלסקו סיפר: "הוזנקנו עם הניידת טיפול נמרץ של מד"א למעבר גבול 'רבין' בערבה לצורך העברת חולה ישראלי שהגיע מבי"ח בירדן, לאחר המתנה במקום, הגיע אמבולנס ירדני מלווה בצוות רפואי שהעביר את החולה מבית החולים בירדן למעבר הגבול, קיבלנו את החולה כשהוא מחוסר הכרה, נושם בכוחות עצמו ועם מדדים תקינים ויציבים, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי תומך ולאחר מכן פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבי"ח יוספטל באילת."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות