fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאמן נבחרת ישראל בטורניר כדורגל לילדים עם צרכים מיוחדים

השבוע התקיים טורניר הכדורגל המסורתי השמיני לילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר לכדורגל ע"ש ארז אשכנזי.
המאמנים הגיע לכבד בנוכחותם (צילום עצמי)
המאמנים הגיע לכבד בנוכחותם (צילום עצמי)

השבוע התקיים טורניר הכדורגל המסורתי השמיני לילדים עם צרכים מיוחדים בבית ספר לכדורגל ע"ש ארז אשכנזי. בטורניר השתתפו תלמידים מכיתות נווה בגאון הירדן, בית ספר גלעד בתי ספר כרמים ורימונים מעפולה וצוות לוחם משייטת 13 חבריו של ארז.

כיבדו בנוכחותם את האירוע  אלישע לוי  מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין וסגנו ירון שפיר, רותם קמר מנכ"ל התאחדות לכדורגל, ניר לוין מנהל מקצועי של נבחרות הצעירות, אלון חזן מאמן נבחרת הנוער, סאלח חאסרמה מאמן נבחרת הנערים, וכן – אבי לוי מנהל אגף המשחקים, רונן הרשקו מנהל אגף הנבחרות, איתן דותן דובר ההתאחדות, ואחרים.

המאמנים הגיע לכבד בנוכחותם (צילום עצמי)
המאמנים הגיע לכבד בנוכחותם (צילום עצמי)

אלישע לוי וניר לוין קיימו שיחה עם כל ילדי הטורניר. בשיחה העבירו לשחקנים הצעירים את  המסר שהספורט הוא שווה בין כל הילדים  וכן הוא אמצעי להצלחה. התמדה בלימודים תביא לקידום בספורט.

אביו של ארז, ינון אשכנזי, אשר הקים את בית הספר לכדורגל, חי ונושם את המפעל החשוב הזה דואג לקיים ולהוביל את חניכי בית הספר לכדורגל וצוות המאמנים לחינוך עשייה וערכים. זוהי על פי דבריו הדרך הטובה והנכונה ביותר להנציח  את  ארז ז"ל. עשייה וחינוך לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

 

הטורניר הסתיים במשחק של צוות השייטת מול נבחרת כדורגלני העבר: סאלח חסארמה, אלון חזן, ניר לוין, ואבי לוי, כשאליהם מצטרף ראש המועצה יורם קרין, אשר הבקיע שני שערים והביא לתוצאת שיוויון 4:4.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות