fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מאחורי כל אישה חזקה, עומדת אישה חזקה"

רגע לפני המימונה, קיבצנו שבע נשים משפיעות באזורנו, לשיחה על קריירה, הורות, משפחה ובעיקר להבין איך הן מצליחות, בעולם שמנוהל על ידי גברים
ברכה ברוב
ברכה ברוב

 ברכה ברוב, יו"ר נעמת מרחב עמקים צפוני וחברת מועצת העיר נצרת עילית.

ברכה ברוב
ברכה ברוב

-מה הדבר שהכי מעצים אותך כאישה?

"אני לא רואה את עצמי רק כאישה אלא כבן אדם. אירוע מכונן בשבילי היה העלייה לארץ, הפכתי בן רגע מבחורה צעירה מגוננת ע"י הוריה לאישה מפלסת דרך בעולם זר, וזה השפיע עלי בהמשך דרכי".

-איך את מסתדרת בעולם של הגברים?

"מאוד קשה להיות גם אישה וגם עולה חדשה, אך בבת אחת נזרקתי לים, למדתי לשחות במקומות שגם גברים ותיקים התקשו בהם, הייתי היחידה שהקישורים שלי כאמפטית ומכירה את האוכלוסייה התאימו באותו זמן".

-איך משלבים בין הורות לעבודה?

"את השאלה הזו לא היית שואל גבר, אני בכל זאת אענה, זה באמת לא קל, אנחנו הנשים נמצאות בקונפליקט תמידי וקשה מאוד למלא את התפקיד ללא תמיכה משפחתית. בשנים האחרונות אחת המטרות של נעמת היא התאמת עולם העבודה להורות".

-מסר שאת רוצה להעביר לנשים?

"אני מאמינה שמאחורי כל אישה חזקה, עומדת אישה חזקה, ומכאן אני מעבירה מסר לכל הנשים תעזי, תחלמי, תגשימי ותעבירי הלאה לדורות הבאים באהבה. ישנו כוח נשי וישנה סולידריות נשית. מסר נוסף שאני מבקשת להעביר לנשים ולעצמי, רק בבקשה אל תשכחי את עצמך, תיצמדי לאמת הפנימית שלך, ותעזי להגשים כי את הכי ראויה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות