fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה ג'ורג' אמסיס לא המשיך בנצרת עילית?

14 שערי ליגה שכבש בעונה וחצי, כולל שער שהשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית, לא שכנעו את הצוות המקצועי החדש להמשיך איתו לעונה נוספת.
. אמסיס (צילום חגאג רחאל)
אמסיס (צילום חגאג רחאל)

בתחילת העונה קיבלו בצוות המקצועי החדש בהפועל נצרת עילית שלא להמשיך עם מלך השערים בעונה שעברה, ג'ורג' אמסיס, שכבש 8 שערים, כולל שער הניצחון במשחק המבחן נגד כפר קאסם, שהשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית לעונה נוספת.

. אמסיס (צילום חגאג רחאל)
אמסיס (צילום חגאג רחאל)

אמסיס הגיע לנצרת עילית בחודש ינואר 2016 וכבש 6 שערים חשובים בדרך להישארות בליגה. בעונה החולפת כאמור, כבש 8 שערי ליגה בעונה שלמה. 14 שערי ליגה לא שכנעו את הצוות המקצועי החדש להמשיך איתו לעונה נוספת.

יש לציין כי אמסיס עזב בטונים צורמים, על רקע האשמות מכיוון גורמים שכבר אינם בקבוצה כאילו לא התכוון להתאמץ נגד כפר קאסם. אותם גורמים כבר אינם במועדון ואילו אמסיס הוכיח כי הוא ספורטאי אמיתי כאשר כבש את שער הניצחון. בסביבתו של אמסיס אמרו כי למרות המשקעים שנוצרו, הוא נפגע עד עמקי נשמתו כאשר אפילו לא גיששו אצלו או לחלופין לא הודיעו לו כי הם מוותרים על שרותיו.

שער הניצחון לזכות ראשון לציון בשבוע שעבר, רק חידד את השאלה מדוע לא התעקשו להשאיר אותו, במיוחד לאור העובדה שהחלוץ שכן המשיך בקבוצה, ניקולס פלצ'וק, יותר פצוע מאשר בריא וממשיך במגמת הפציעות שלו מהעונה שעברה, עובדה שלא נשקלה מספיק מראש.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות