fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לידור כהן שובת מהבקעות, הפועל מגדל העמק מקרטעת

עם המספרים אי אפשר להתווכח. ב-מ 7 המשחקים הראשונים הוא כבש 6 שערים שהובילו את הקבוצה לצמרת, מאז כבש שער אחד בודד ב- 13 משחקים/ היו"ר אפרגן: "לא הכל תלוי בו, יש לנו חלק התקפי טוב שצריך לכבוש שערים"
לידור כהן (צילום חגאג רחאל)
לידור כהן (צילום חגאג רחאל)

בהפועל מגדל העמק מתקשים לעצור את כדור השלה והשבוע, לאחר הפסד נוסף, הסתבכה הקבוצה עמוק בתחתית. השבוע הפסידה הקבוצה במשחק בית, שהתקיים בבית שאן 0-1 להפועל חדרה. מסתבר שחילופי המאמנים בקבוצה לא הועילו וכנראה שהבעיה היא הרבה יותר עמוקה. יש הטוענים כי אחת הסיבות לנפילה של מגדל העמק, שלמי שהספיק לשכוח עוד הובילה את הטבלה בתחילת העונה, נעוצה בכך שמלך השערים שלה, לידור כהן, אינו מוצא את הרשת.
עם המספרים אי אפשר להתווכח. לידור כהן כבש העונה 6 שערים. מה שמעניין הוא שב- 7 המשחקים הראשונים כבש כהן 6 שערים, שהיו הסיבה לדהירה של הקבוצה בצמרת. מאז, ב- 13 משחקים כבש רק שער אחד בודד, כשהאחרון בהם היה לפני חודשיים, בהפסד לדליית אל כרמל.

בצורת. לידור כהן (צילום חגאג רחאל)
בצורת. לידור כהן (צילום חגאג רחאל)

יושב ראש הפועל מגדל העמק, הנרי אפרגן, אינו סבור שיכולת ההבקעה הדלה בשבועות האחרונים של לידור כהן, היא הגורם למצב הקבוצה. "לא הכל תלוי בו, יש לנו חלק התקפי טוב שצריך לכבוש שערים, הבאנו את מוטי אוחיון מבית שאן שיבקיע, גם נדב אברה שהגיע מעפולה צרך להבקיע ואסור לשכוח שבעונה שעברה אופק מלול תרם 14 שערים. אנחנו מאמינים שבמאני טיים הוא יכנס לעניינים ויבקיע שערים, שיביאו לנו נקודות".
אפרגן שומר על אופטימיות להמשך ואומר: "יהיה בסדר, אני אופטימי, מאמין שיהיה טוב, אנחנו משחקים טוב אבל סובלים מחוסר מזל, זה יסתיים בשלב כלשהו".
גם האוהד מספר 1 של לידור כהן, אביו שחקן העבר אבי כהן, מאמין כי מדובר בתקופה לא טובה שתחלוף. "כמה אפשר להחמיץ? זו בסך הכל תקופה לא טובה שתחלוף. לידור לא שכח להבקיע ואני מאמין שמהר מאוד הוא יחזור למסלול ההבקעות ויעזור לקבוצה שלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות