fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לדבר על ליגת העל זה יהיה חוצפה ולקפוץ מעל לפופיק"

שוער הפועל עפולה, רון שושן, לא מסתנוור מהתקופה הטובה של קבוצתו ולא מתלהב מהדיבורים על ליגת העל. "מה שמעניין אותנו הוא להציג יכולת טובה, להמשיך את הרצף ולבוא מוכנים לכפר סבא", הוא אורמ על קרב הצמרת היום בערב
רון שושן (צילום חגאג רחאל)
רון שושן (צילום חגאג רחאל)

בקיץ הביא המאמן ראובן עטר להפועל עפולה את השוער רון שושן, יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, אלא שמהר מאוד ועוד לפני פתיחת העונה הוא עזב ובמקומו הגיע בני בן זקן, שלא כל כך החזיק משושן. השמועות על הגעת שוער בכיר, אולי פילימון מקארתי הגנאי ששיחק בעונה שעברה, עשו להן כנפיים. למזלו של שושן (ושל שחקנים נוספים בקבוצה) בן זקן עזב ובמקומו הגיע אופיר חיים, שהחליט לשים קץ לשמועות והבהיר כי שושן הוא השוער הבכיר שלו.

רון שושן (צילום חגאג רחאל)
רון שושן (צילום חגאג רחאל)

מה שהתחיל כפתיחת עונה מגומגמת, הפך בשבועות האחרונים לסיפור של הצלחה. שושן תרם לייצוב ההגנה של הפועל עפולה, ממעט לספוג שערים ושותף בכיר לשרשרת המדהימה של 12 משחקים ללא הפסד.

שושן, שבעונה שעברה עלה ליגה עם מכבי נתניה, עומד בשערה של הקבוצה שספגה הכי מעט שערים (18) אחרי מוליכת הטבלה הפועל תל אביב (15)

-רון שושן, זוכר כזה רצף בקריירה שלך?

"אנחנו בתקופה מאוד טובה, מרגישי טוב, בטוחים בעצמנו, נהנים לשחק ביחד כקבוצה ואולי היה לי משהו דומה במכבי נתניה, אבל 12 משחקים ברצף ללא הפסד אני חושב שזה קורה לי פעם ראשונה בקריירה. אסור לשכוח שאנחנו עם 4 ניצחונות רצופים  בלי לספוג שער, כך שההרגשה מעולה".

-יש כאלה שכבר מתחילים לדבר על ליגת העל

"ממש ממש מוקדם לצאת בהצהרות או להגיד דברים כאלה, הליגה ממש צפופה, לדבר היום על ליגת העל זה יהיה חוצפה ולקפוץ מעל לפופיק. אם נמשיך ביכולת הזו, בעוד חודש וחצי חודשיים, כשהדברים יגיעו למאני טיים,  נוכל לדבר על עלייה, לא היום. כל הפסטיבל מסביב לא מעניין אותנו, מה שמעניין אותנו הוא להציג יכולת טובה, להמשיך את הרצף ולבוא מוכנים  לכפר סבא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות