fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא חוזר יותר לכדורגל"

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, שחש ברע, אושפז לטיפול ולהשגחה ובינתיים כבר שוחרר, נתון בלחצים כבדים מצד בני משפחתו לפרוש מהכדורגל שפוגע בבריאותו
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, נעדר מהמשחקים האחרונים של קבוצתו ונתון בלחץ כבד מצד בני משפחתו לפרוש מכדורגל, שלטענתם פוגע קשות בבריאותו. "אין מה לעשות, דני הוא אחד שלוקח דברים ללב וזה פוגע בבריאות שלו", אומרים בסביבתו. יחד עם זאת, מי שמכיר את אסולין מקרוב, יודע שהוא נגוע בחיידק הכדורגל, חולה כדורגל, משוגע על כדורגל. אסולין חוזר ואומר כי הוא עושה זאת למען הקהילה וכדי שילדים לא יסתובבו ברחובות.

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

אחרי שנים מחוץ לקבוצה ועם עלייתו של יצחק מירון לראשות העיר, חזר דני אסולין למרכז העניינים, ובשנים האחרונות ניהל את הפועל עפולה, כפי שעשה בזמנו עם מכבי עפולה. דני אסולין נחשב ליושב ראש מזן נדיר, מהימים של פעם, אנשים שכבר אין בכדורגל, אדם שלא פעם מנהל את הקבוצה מהרגש ולא מהראש, אדם שמילה שלו היא מילה.

עם היוודע דבר האשפוז, החלה עלייה לרגל לחדרו בבית חולים העמק, אסולין שמע המון איחולי החלמה מהירה ובריאות איתנה, וגם כאלה שקראו לו לפרוש מהכדורגל למען בריאותו. מספר העולים אליו לרגל יכול להעיד יותר מכל על מידת האהבה והתמיכה לה הוא זוכה בעיר. "ללא ספק, דני הוא האיש הכי אהוד בהנהלת הפועל עפולה", אומרים בעיר.

והיה ואכן ייכנע דני אסולין ללחצי בני משפחתו ויפרוש מכדורגל, תהיה זו אבדה קשה להפועל עפולה, שכן תאבד את העוגן המרכזי בשדרת הניהול שלה. "הפועל עפולה לא תהיה אותה קבוצה בלי דני", אומרים גורמים בעפולה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות