fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כל מחבל שיוצא לפיגוע, צריך לדעת שלא יחזור חי"

אומר גבי מלכה, אביה של שובה שכמעט נרצחה אתמול בעפולה. האב דרש: "אנחנו מבקשים ממשלת ישראל להוציא הודעה שמדובר באירוע לאומני, אין כאן ספק".
ההורים גבי ומיכל מלכה (צילום דוברות בית החולים)
ההורים גבי ומיכל מלכה (צילום דוברות בית החולים)

"לא יכול להיות שמחבל ייצא לפיגוע על מנת להרוג במחשבה שייצא מזה חי. אסור שזה יקרה. כל מחבל שיוצא לפיגוע, צריך לדעת שלא יחזור חי", אמר לפני שעה קלה גבי מלכה ממגדל העמק, שבתו שובה נפצעה אתמול בפיגוע הדקירה  בעפולה.

ההורים גבי ומיכל מלכה (צילום דוברות בית החולים)
ההורים גבי ומיכל מלכה (צילום דוברות בית החולים)

לבקשת המשפחה, הועבר המחבל לבית חולים פוריה. "לנו עשה רע שהבת שלנו כמעט נרצחה ובאותו בית חולים שוכב המחבל הרוצח. זה דבר שאסור שיקרה, דבר כזה לא יכול לקרות במדינת ישראל". האב דרש: "אנחנו מבקשים ממשלת ישראל להוציא הודעה שמדובר באירוע לאומני, אין כאן ספק".

האם מיכל לאור העובדה שהמשטרה לא ממהרת להכריז על האירוע כלאומני: "זה מקומם, מחליש אותנו, הבת שלנו הייתה בדרך למבחן וכמעט נרצחה רק משום היותה יהודיה צנועה וחסודה. זה מכאיב ומשפיל".

האם סיפרה כי בתה בהכרה. "היא כאובה, קשה לה להגות הברות, היא לוחשת, ביקשה שעם ישראל יתפלל ולא יפחד".

האם ציינה את גילויי האהבה שהיא ובעלה מקבלים מכל עבר. "אנחנו מרגישים עטופים, מכל מקום מהארץ ומהעולם מחזקים אותנו, אנשים שאנחנו לא מכירים שולחים שוקולדים, מרגישים שעם ישראל איתנו ונותן לנו כח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות