fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כל אחת יכולה להגיע לאן שהיא רוצה, לא לפחד"

רגע לפני המימונה, קיבצנו שבע נשים משפיעות באזורנו, לשיחה על קריירה, הורות, משפחה ובעיקר להבין איך הן מצליחות, בעולם שמנוהל על ידי גברים
רותי הרוש
רותי הרוש

רותי הרוש יו"ר ועד עובדים בעיריית מגדל העמק, עובדת בעירייה למעלה מ- 30 שנה, נציגת העובדים כבר למעלה מ – 10 שנים, כבר 7 שנים יו"ר הוועד, לאחרונה נבחרה לקדנציה נוספת.

רותי הרוש
רותי הרוש

  -מה הדבר שהכי מעצים אותך כאישה?

"להיות אסרטיבית ועצמאית, להיות מקור כוח ועוצמה עבור ציבור העובדים אותו אני מייצגת, היום רואים יותר ויותר נשים בעמדות בכירות, אנחנו מתקדמים לקראת שוויון, נשים בדרך כלל ניחנות ביכולת ריבוי משימות שמאפשרות להן להתמודד עם כמות גדולה של אתגרים בו זמנית".

-איך את מסתדרת בעולם של גברים?

"שיעור הנשים המשכילות גבוה מזה של הגברים, אבל עדיין רוב המחזיקים בעמדות ניהול בכירות הם גברים ופערי השכר בין גברים לנשים עדיין כאן. אני מסתדרת יפה בעולם של גברים, לא מרגישה נחותה, אבל מצפה לשוויון, בעקבות כל הקמפיינים של שדולת הנשים לאט לאט מצטמצם הפער".

-איך משלבים בין הורות לעבודה?

"השילוב בין הורות לעבודה לא פשוט, אבל כשיש תמיכה מצד המשפחה יותר קל. חשוב שנהיה שלמים עם ההחלטות שלנו, כשהילדים היו קטנים עבדתי שעות ארוכות מחוץ לבית, בעלי ומשפחתי פרגנו וזה היווה חלק חשוב בהחלטה, אבל לחברה תמיד תהיה ביקורת".

-מסר שאת רוצה להעביר לנשים?

"המסר שלי לנשים, כל אחת יכולה להגיע לאן שהיא רוצה, לא לפחד משום תפקיד או משימה לא לפחד להעז להוביל ולשנות על מנת להשיג את המטרות שכל אחת הציבה לעצמה. תאמיני בעצמך,  תעריכי את עצמך ואל תוותרי על החלומות שלך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות