fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ילדי הפועל עפולה זכו באליפות

גברו על השנייה בטבלה מעיינות גלבוע והבטיחו את האליפות. המאמן ורון גנדלמן: "גאה ושמח שנפל בחלקי לאמן חבורה כזאת של גברים"
האלופים מעפולה (צילום עצמי)
האלופים מעפולה (צילום עצמי)

קבוצת הילדים לאומית של הפועל עפולה בכדורסל,  חגגה את זכייתה באליפות בניצחון 62:70 על סגניתה, השכנה מגלבוע מעיינות. הקבוצה של ורון גנדלמן, פתחה את העונה בהפסד לעמק הירדן ולא הפסידה מאז עד למשחק

אולם הפייס היה צר מלהכיל את 500 הצופים שהגיעו לעודד את הילדים. אחרי פתיחה מוחצת של המקומיים שהובילו כבר 6:18 באו דקות טובות של הגלבוע והיתרון העפולאי הצטמצם לשלוש בלבד במחצית. בפתיחת הרבע השלישי עלו האורחים ליתרון, אבל העפולאים בתמיכת הקהל, לחצו על הגז ולא השאירו סיכוי לאורחים.

האלופים מעפולה (צילום עצמי)
האלופים מעפולה (צילום עצמי)

בסיום המשחק פרץ הקהל למגרש והניף את השחקנים על הכתפיים בזמן שהם גוזרים את הרשתות.

מאמן הקבוצה, ורון גנדלמן, אמר בסיום המשחק: "אני גאה ושמח שנפל בחלקי לאמן חבורה כזאת של גברים. אני מאחל לשחקנים שלי להגיע לרמות הגבוהות ביותר ושתמיד יישארו צנועים ואנשים/ ילדים מדהימים כמו שהם  היום. למועדון שלי שזה כבר יותר מבית שני אני מאחל כל שנה אליפויות. תודה לכולם על העידוד, התמיכה והפרגון..

מנהל בית הספר לכדורסל, יוסי מלכה, הודה לשחקנים על ההישג הנפלא המוכיח כי העבודה הקשה במחלקת הכדורסל מגן חובה ועד קבוצת הנוער מניבה פירות.

סגל הקבוצה כולל את עילי לגון ודן מלכה שחקני נבחרת ישראל עד גיל .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות