fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב זוהר ימונה למנכ"ל עיריית נצרת עילית

הועדה למינוי בכירים בעיריית נצרת עילית, צפויה לאשר היום את מינויו של יעקב זוהר לתפקיד מנכ"ל עיריית נצרת עילית, במקומו של עו"ד ערן בר רבי שהודח.
ימונה היום. זוהר יעקב צילום עצמי
ימונה היום. זוהר יעקב צילום עצמי

 

הועדה למינוי בכירים בעיריית נצרת עילית, צפויה לאשר היום את מינויו של יעקב זוהר לתפקיד מנכ"ל עיריית נצרת עילית, במקומו של עו"ד ערן בר רבי שהודח. בבחירות האחרונות התמודד יעקב זוהר על ראשות המועצה האזורית רמת ישי אך הפסיד לעופר בן אליעזר בהפרש של 150 קולות בלבד.

 

ימונה היום. זוהר יעקב  צילום עצמי
ימונה היום. זוהר יעקב צילום עצמי

 

זוהר, תושב קריית אתא במקור, המתקרב לגיל 60, שימש כעוזר מנכ"ל נמל חיפה, בעבר שימש כראש מועצה ממונה בטורען, שם התעמת עם תושבים כועסים שאף איימו על חייו, זו הסיבה שהוצמדה לו שמירה אישית. על האופן בו ניהל את הכפר הסמוך לצומת גולני קיבל מחמאות רבות. מיישוב שהיה שרוי בגירעון של 38 מיליון שקל והיה מנוע מלשלם את שכר עובדיו במשך שנה, הוא השאיר אחרי חמש שנים את טורעאן עם עודף תקציבי של 22 מיליון שקל. הוא הצליח בקשריו ובכישוריו לשכנע את שרי ממשלת ישראל ובראשם שרי הליכוד להשקיע לא פחות מ-180 מיליון שקל. לאחרונה כראש מועצה ממונה בבוסתן אל מרג'.

בעיריית נצרת עילית מצפים בכיליון עיניים להגעתו של המנכ"ל החדש "עירייה בלי מנכ"ל היא כמו חיילים בלי מפקד, ראש עיר הוא נבחר ציבור שמכתיב מדיניות יחד עם חברי הנהלת העיר אבל כדי שהמדיניות הזאת תתבצע צריך מנהל שמבין את ראש העיר, רוצה בטובתו ונחשב לאיש אמונו", אמר גורם בכיר בעירייה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות