fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חושבים תמיד קדימה

חברת ניצג נדל"ן עוסקת ביזום ובהשבחת נדל"ן, החזקת נדל"ן מניב, ופיתוח מיזמי אינטרנט שונים. החברה עוסקת ביזמות והשבחת נכסים קיימים למגורים ולמסחר, איגוד קבוצות רכישה, שיווק פרויקטים בבניה, ניהול פרויקטים בתחום המגורים וקידום תב"ע ותוכניות לקרקעות שבבעלות החברה ואחרים. לחברה גם זרוע ביצועית לבניית פרויקטים למגורים באמצעות חברת הבת "נ.י.צ.ג. בניה ופיתוח בע"מ".
ניצג נדלן
ניצג נדלן

חברת ניצג נדל"ן עוסקת ביזום ובהשבחת נדל"ן, החזקת נדל"ן מניב, ופיתוח מיזמי אינטרנט שונים. החברה עוסקת ביזמות והשבחת נכסים קיימים למגורים ולמסחר, איגוד קבוצות רכישה, שיווק פרויקטים בבניה, ניהול פרויקטים בתחום המגורים וקידום תב"ע ותוכניות לקרקעות שבבעלות החברה ואחרים. לחברה גם זרוע ביצועית לבניית פרויקטים למגורים באמצעות חברת הבת "נ.י.צ.ג. בניה ופיתוח בע"מ".

פרויקט אסף שמחוני

החברה החלה את דרכה בבניית שכונה דתית בעפולה עלית. "לקחנו פרויקט בניה שכולם פחדו להתעסק איתו, בנינו 80 יחידות דיור ברמה גבוהה ובסטנדרטים גבוהים ובעצם הקמנו שכונה דתית מסודרת ומטופחת בסטייל בלב עפולה עילית".

ניצג נדלן
ניצג נדלן

לחברה 4 שותפים, כולם חובשי כיפה נשואים ובעלי משפחות ברוכות ילדים, כל השותפים החלו את דרכם בתיווך נדל"ן, המשותף לכולם כיום הוא שמעבר לעסקי הנדל"ן הם מקפידים לעסוק בדברים שממלאים אותם באנרגיות כגון שיעורי תורה, ניגון על כלים מוזיקלים ועוד.

פרויקטים מאוכלסים ברובע יזרעאל

בין השנים 2013-2016 בנתה החברה 2 פרוייקטים של בנייני מגורים בשכונת רובע יזרעאל בעפולה. בפרויקט "נוף סביונים" נבנו 2 בניינים ובהם 36 יחידות דיור. פרויקט זה זכה בפי רבים מעולם הנדל"ן והביזנס המקומי לתואר "הפרויקט הכי יפה ברובע יזרעאל", בזכות החשיבה המדוקדקת והתכנון הייחודי של כל דירה בפרויקט זה.

פרויקט HIGH PARK

זהו הפרויקט השני שבנתה חברת ניצג נדלן ברובע יזרעאל. בפרויקט זה נבנו 46 יחידות דיור מרווחות אל מול נופו הקסום של הפארק העירוני.

פרויקט CLEAR VIEW

בימים אלו בונה עבורכם חברת ניצג נדל"ן, במיקום המבוקש והיוקרתי ביותר בעפולה, מתחם C1, את פרויקט Clear View, פרויקט המגורים שישנה את תרבות המגורים של העיר.

הפרויקט נבנה על אדמה פרטית בשטח של שישה דונמים, טובל בצמחיה ירוקה, קרוב לכל מרכזי התרבות, החינוך, הבילוי והספורט של העיר, עם שכנים טובים, בנגישות מעולה לכל מקום ועם נוף פתוח מהחלון – כאן נמצא הבית שתמיד חלמתם עליו.

לאלה המחפשים את איכות החיים הטובה ביותר בעפולה, מאפשר הפרויקט שלל בחירות מתוך מגוון רחב של דופלקסים מדהימים ודירות 4 ו- 5 חדרים יפהפיות, לצד דירות גן רחבות ידיים ופנטהאוזים ענקיים בעיצוב אדריכלי עילאי ובתכנון פנימי מוקפד עד לפרטים הקטנים ביותר ובמפרט טכני עשיר:

בניינים מפוארים, חיפוי כל בניין באבן יוקרתית לפי עיצוב אדריכל, מעקות זכוכית בשילוב אלומיניום, תאורת חוץ וגינה בשילוב שבילי גישה מעוצבים, חניה פרטית צמודה לכל דירה, מחסנים, לובי כניסה מעוצב עם חלל כפול, אינטרקום T.V במעגל סגור עם מסך צבעוני.

המפרט הפנימי בפרויקט זה הוא פשוט מושלם!!! קירות מסך ענקיים מזכוכית מעוצבת, תקרה בגובה שישה מטרים התורמת למרחב הפנימי העצום, מערכת מיזוג אוויר מרכזית מתקדמת, כלים סניטריים באיכות מדהימה לבחירתכם ועוד. וכל זאת במתחם מוגן, סגור ופרטי מצויד במערכות מתקדמות, המבטיחות פרטיות מקסימלית לכם ולמשפחה.

כדיירים בפרויקט זה תיהנו לא רק מנוף ירוק ופתוח שנשקף אליכם מהחלון וקירבה לאזורים היוקרתיים והמבוקשים של העיר עפולה, אלא גם מפיתוח נוף יפהפה ומאדריכלות נוף מתקדמת, שמביאה את הטבע ממש עד אליכם. בסמוך לפרויקט עתיד לקום פארק טבע מפואר עם הרבה ירוק בעיניים. כשתצאו מהבית, תיהנו מחנייה פרטית מוגגת ומנגישות מצוינת לכביש תל אביב-חיפה, לנצרת ולטבריה ואזור הכנרת וצפון הארץ.

החברה החלה בימים אלו את הקידוחים של הבניין ה-3 בפרויקט זה מתוך 5 בניינים שמתוכננים להיבנות בשכונת  C1 המתפתחת.

פרויקטים בתכנון

פרויקט אחוזת עילית –  פרויקט המיועד לציבור הדתי ובו 3 מבנים הכוללים כ-60 יח"ד + מרכז מסחרי בקומת הקרקע בשטח כולל של כ- 4000 מ"ר ברחוב פנקס בעפולה עילית.

פרויקט בגין – חברת ניצג נדל"ן רכשה מגרשים המיועדים לבנייה רוויה. המגרשים ממוקמים באזור מרכזי בכניסה הדרומית לעיר עפולה. החברה מכרה חלק מהזכויות ליח"ד להשקעה. בימים אלה מציעה חברת ניצג נדל"ן לרכוש זכויות ליח"ד במחיר מדהים.

בנוסף לחברת ניצג נדל"ן יש כיום עתודות קרקע בשכונות מבוקשות שעתידות להיבנות בעפולה, החברה מציעה למכירה שטחים במגוון גדלים למכירה ולהשקעה.

מסחרי

לחברת ניצג נדל"ן שטחי מסחר רבים בעיר עפולה. אחד השטחים "החמים" בעיר נמצא בסמוך לקניון העמקים בעיר. החברה מתכננת הקמה של בנייני מסחר ובהם משרדים וחנויות במגוון גדלים, למכירה ולהשכרה.

למען הקהילה

חברת ניצג נדל"ן, שבעליה הם תושבי עפולה, תורמת בצניעות רבה למען נזקקים ומעוטי יכולת בקהילה. החברה תורמת את בניינה בעפולה עילית למען פעילות של הישיבה הדתית במקום, החברה תרמה את כל מדרגות החירום לבית המעשים הטובים הממוקם בימים אלו ביציאה הצפונית מימין לצומת הקאנטרי.

הערך המוסף של בעלי החברה הוא קריאת המפה קדימה, והשקעה בעתודות קרקע שבעתיד ערכן יהיה גבוהה יותר.

שותפי החברה מקפידים על העברת שיעורי תורה מידי שבוע לציבור המקומי, תחת המסר "חינוך ודרך לחיים – קודמים לעסקים".

החברה מעסיקה כיום כ- 20 עובדים הכוללים עובדי מנהלה, מעצבי פנים, אדריכלים ויועץ משפטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות