fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חודדה צפוי לפרוש מכדורגל ולהתמנות למנהל המקצועי בהפועל איכסל

בכפר הקטן שליד נצרת רשמו עלייה היסטורית לליגה הלאומית, וגם הם מבינים שהם צריכים דמות בעלת שיעור קומה כדי לתקוע שם יתד * חודדה: "לא הייתי השחקן הכי מוכשר, הכי חזק, הכי טכני ובטח שלא הכי מהיר, אבל תמיד דאגתי להיות הכי משפיע"
אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)
אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)

הבלם הוותיק אלירן חודדה, שבשבוע שעבר רשם עלייה שניה ברציפות לליגה הלאומית והפעם במדי הפועל איכסל, עשוי לפרוש מכדורגל בגיל 37 ולקבל את תפקיד המנהל המקצועי.

אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)
אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)

בהפועל איכסל יודעים שאין להם זמן ליותר מדי חגיגות ושהם הולכים אל הלא נודע ואישיות כמו חודדה תוכל לעשות להם סדר במועדון. יחד עם זאת, ראוי לציין כי חודדה עדיין לא הודיע רשמית על פרישה ממשחק פעיל, וכבר היום יש לא מעט קבוצות שמגששות אצלו לקראת העונה הבאה…

חודדה מרגיש עייף ושחוק, לאחר קריירה ארוכה ומוצלחת, שבשיאה שיחק בבית"ר ירושלים בליגת העל ובמשך שנים רבות שיחק בליגה הלאומית במדי הפועל נצרת עילית ומכבי אחי נצרת. חודדה יודע שבגילו המתקדם לא יוכל להתמודד עם חלוצי הליגה הלאומית ומנגד הוא מרגיש שגופו שחוק, לכן לא ירצה עוד הרפתקה בליגה א'.

העונה שימש לא רק כשחקן בהפועל איכסל, אלא כיושב ראש, כמנהל, כקפטן ועוד. "חודדה היה מעורב בכל, מהר מאוד הבינו שלבחור יש ניסיון עצום ונתנו לו להוביל את המועדון ורק הקבוצה הרוויחה מכך", אמרו השבוע גורמים בסביבת הקבוצה.

בפוסט מרגש שהעלה חודדה לפייסבוק אחרי שהקבוצה הבטיחה את העלייה רמז על הכיוון: "אף פעם לא הייתי השחקן הכי מוכשר, הכי חזק, הכי טכני ובטח שלא הכי מהיר, אבל תמיד דאגתי להיות הכי משפיע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות