fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמיד מנצרת עילית יסייע בהסברה של מדינת ישראל בקנדה

אור קליין יעשה שנת שירות במסגרת תכנית מנהיגות ויבצע פעילות הסברה במטרה לחזק את תדמיתה החיובית של מדינת ישראל בקרב קהילת יהודי טורונטו בפרט ואזרחי קנדה בכלל
אור קליין
אור קליין (צילום: עצמי)
אור קליין
אור קליין (צילום: עצמי)

אור קליין, תלמיד יב' מנצרת עילית, יעשה את שנת השירות שלו בקנדה במסגרת תכנית מנהיגות של "שותפות ביחד גליל מרכזי". קליין התנדב למשימה לאומית יוצאת דופן. במסגרת שנת השירות שלו, הוא יצטרך לשהות במשך שנה בעיר טורנטו שבקנדה ולבצע פעילות הסברה במטרה לחזק את תדמיתה החיובית של מדינת ישראל בקרב קהילת יהודי טורונטו בפרט ואזרחי קנדה בכלל. הוא ישמש בעצם כמעין שגריר וייצג את הצעירים בישראל ויספר, מנקודת מבט אישית, על הישגי המדינה, נקודות החוזק שלה וחשיבות הקשר עם יהדות העולם.

"התפקיד שלי הוא להפיץ את הדברים הטובים שיש בארץ והעבודה שלי תהיה עם אוכלוסייה מגוונת, בגילאים שונים", הוא מסביר.
קליין הוא תלמיד מצטיין בכיתת מופת בבית ספר תיכון ע"ש יגאל אלון בנצרת עילית. לצד לימודיו בבית הספר, הוא משלב פעילות התנדבותית בתכנית מנהיגות של "שותפות ביחד גליל מרכזי", הפועלת מטעם הסוכנות היהודית בשיתוף עם הרשויות נצרת עילית, מגדל העמק ומועצה אזורית עמק יזרעאל.

קליין  סיים השנה את תכנית המנהיגות ונבחר יחד עם קומץ בוגרים להמשיך לשנת שירות בטורנטו. "אני יוצא עם שותפה נוספת, אופיר חורי ממושב עולש. ביחד אנחנו נבצע פעילות הסברה בבית ספר יסודי ובבית כנסת. ליהודי קנדה יש יהדות מכל הכיוונים אבל חסר להם הקשר עם ישראל. אנחנו מביאים להם את ישראל האותנטית ודרכינו הם יכירו מקרוב את החיים במדינה, הקשיים והחוזקות", הוא אומר.

למרות גילו הצעיר, אור מחזיק ברקורד הדרכה עשיר בארץ ובחו"ל. בכיתה ז' הוא יצא לארה"ב במסגרת מחנה הקיץ מארק של שותפות ביחד גליל מרכזי. כעבור שנתיים, בכיתה י' הוא חזר למחנה כמדריך והמשיך בתכנית מנהיגות אותה סיים בהצטיינות לפני כחודשיים.

הוריו, מינה ואריק פעילים אף הם בתכנית ומתנדבים בה. מינה, מנהלת בית ספר היסודי גולן בנצרת עילית, משמשת בהתנדבות בתפקיד יו"ר תכנית "אנגלית לחיים", שמפעיל הפרויקט ברשויות השותפות ואריק בעלה, איש היי טק, משמש בצוות תכנית מנהיגות של השותפות.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות