fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבת העמק מושתלת כבד ילדה בהצלחה

תושבת העמק עברה השתלה בבלגיה וילדה השבוע בן בריא בבית החולים בעפולה. "בסוף זה השתלם", סיפרה האם המאושרת
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אישה מיישובי העמק בשנות ה-30 לחייה, ילדה במרכז רפואי העמק לאחר שעברה השלת כבד, לאחר שבגיל 20 אובחנה אצלה דלקת כבד נגיפית קשה ונאלצה לעבור השתלה בבלגיה.

לאחר שנישאה, היא ובן זוגה החליטו להיכנס להריון. הם הגיעו לפרופ' משנה קליני זהר נחום, מנהל יחידת רפואת האם והעובר במחלקת נשים ויולדות במרכז רפואי העמק, לבדיקות ומעקב. הם הביעו בפניו את חששם שלא יוכלו להביא ילדים לעולם עקב היותה מושתלת כבד.

פרופ' משנה קליני נחום הרגיע, והבטיח ללוות אותם לאורך כל ההיריון. לפני תשעה חודשים הגיע הבשורה על ההיריון ומרגע זה החל טיפול ומעקב צמוד.

"לאורך כל ההיריון עקבנו אחר האישה. היו לנו הרבה חששות לגבי מצבה הבריאותי ולא פעם העמדנו בפניה את הדילמה של סיום ההיריון וחשש להתדרדרות למצב הכבד. היא אושפזה פעמים רבות לצורך טיפול והשגחה. אלו היו הדאגות שלנו לגבי האם. לגבי העובר, היה חשש להאטה בגדילה התוך רחמית. לשמחתנו, הוא גדל והתפתח היטב ברחם" סיפר פרופ' משנה קליני נחום.

לשמחת כולם האם צלחה את כל המשברים לאורך ההיריון ובשבוע ה-37 ילדה בן בלידה טבעית.  "אחרי השתלת כבד והיריון עם סיבוכים זה ממש לא מובן מאליו ללדת. לא האמנתי כאשר החזקתי את בני בחדר הלידה. אני מודה לצוות הנהדר שעטף אותי באהבה ובמקצועיות לאורך כל הדרך הלא קלה שעברתי. בסוף זה השתלם", סיפרה האם המאושרת.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות