fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומס בפוריה: "לא להגיע לבית החולים שלא לצורך"

בימים האחרונים ניכר עומס במחלקות המרכז הרפואי פוריה, עומס זה הגיע היום בצהרים לשיא כאשר במחלקות מלר"ד, ילדים, פנימית א', פנימית ב', קרדיולוגית וטיפול נמרץ לב לא נותרה ולו מיטה אחת פנויה
מיון פוריה (צילום: מיה צבן)

מנהל המלר"ד (מיון) במרכז הרפואי פוריה, ד"ר ערן טלאור, הודיע היום (שני) בצהרים כי המחלקה הגיעה לתפוסה מלאה, בשל כמות הפונים הרבה ובשל חוסר היכולת להעביר את המתאשפזים למחלקות. גם במחלקות נוספות בבית החולים דיווחו היום על שיא בתפוסה. מספר מחלקות הגיעו לתפוסה מלאה ואחרות דיווחו על עומס ניכר . המחלקות העמוסות הן: מלר"ד , טיפול נמרץ לב, פנימית א', פנימית ב', ילדים והמחלקה הקרדיולוגית.

מיון פוריה (צילום: מיה צבן)

ד"ר עפר תמיר, סגן מנהל בית החולים ציין כי "מדובר בגל עונתי, אנחנו מעודכנים מדי כמה שעות ופועלים כדי להיערך לפתרונות שכוללים העברה של מטופלים בין המחלקות, שחרור של מטופלים שאשפוזם אינו דחוף, ובמידת הצורך העברת מטופלים לבתי חולים אחרים".

עומס במיון פוריה (צילום: מיה צבן)

ד"ר תמיר הוסיף כי העומס העונתי נובע מעלייה בהיקף התחלואה בתקופה זו של השנה, עלייה במספר מקרי השפעת וסיבוכים בדרכי הנשימה, החמרה של מחלות כרוניות וכדומה. אורלי חקון, האחות הכללית אשר נכנסה למשמרת בשעה 15:00 ציינה כי קשה לצפות איך יתפתח המצב בשעות הערב, לדבריה בתקופת החורף מגיעים לבית החולים יותר מקרים קשים או מקרים שהסתבכו אשר מחייבים טיפול ואשפוז ממושך.

ד"ר תמיר סיכם בהמלצה לציבור שלא להגיע לבית החולים שלא לצורך.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות