fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגני עיריית נצרת עילית מתחדשים בעוזרים

האופוזיציונרית ליה שמטוב: "העירייה בגירעון וצריכים לחשוב על פתרונות אחרים למען התושבים ולא על להוסיף משרות ולהכביד על הקופה הציבורית". העירייה בתגובה: "ההחלטה מעוגנת בחוק"
אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)
אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)
אלכס גדלקין
עושה ולא מדבר. אלכס גדלקין (צילום: פרטי)

דווקא בימים טרופים של חוסר ודאות כלכלית, כשהגזרות על הציבור נופלות חדשות לבקרים, החליטה מועצת העיר נצרת עילית, לאשר מינוי עוזרים לסגני ראש העירייה, אלכס גופמן ואלכס גדלקין, שכנראה חושבים שהם עובדים יותר מדי קשה וצריכים עוזרים שיסייעו להם, למרות שלא מדובר בעוזרים מומחים בתחום זה או אחר, אלא בפעילים פוליטיים מהמחנות שלהם.

חברת המועצה ליה שמטוב, שהתנגדה למהלך אומרת: "הם אומרים שמדובר במשרות ב-20 אחוזים משכר מנכ"ל, אבל שוכחים שהעירייה בגירעון וצריכים לחשוב על פתרונות אחרים למען התושבים ולא על להוסיף משרות ולהכביד על הקופה הציבורית. לסגנים יש מזכירות, יש מנהלי אגפים, הם יכולים להשתמש בשרותיהם במקום לסדר משרות למקורבים. אין צורך בעוזרים על חשבון משלם המיסים".

ליה שמטוב מוסיפה ואומרת: "זה לא אישי נגד איש זה או אחר. גם אם העוזרים הם הכי מוכשרים בעולם, זה לא הזמן המתאים לצרף אותם לעירייה, שאף פעם לא הייתה במצב כזה. יש גירעון, אין הכנסות וחבל שמפילים על הציבור עוד הוצאות".

לא יכול לעשות הכול לבד. אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)
לא יכול לעשות הכול לבד. אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)

סגן ראש העירייה אלכס גופמן: "התיקים עליהם אני מופקד עוסקים נטו בפיתוחה ושגשוגה של נצרת עילית, רווחת תושביה ואיכות החיים בעיר. ברשימה: הקמת אמפיתיאטרון ומתחם אקסטרים בפארק העירוני, פארק משפחה עירוני  בדרך העמק, תחזוקת מבני הציבורי ומוסדות החינוך בעיר, חזות העיר, שדרוג כיכרות, גינון, ניקיון איכות סביבה ועוד. בן אדם אחד, גם אם הוא מאוד חרוץ ומכוון מטרה, לא יכול לעשות הכול לבד. לכן ביקשתי  עוזר אשר תחום אחריותו יכלול את  שטח הר יונה ועבודתו  נחוצה והכרחית על מנת אם רוצים לעמוד ביעדים. אלמלא היה  צורך אמיתי החוק לא היה מאפשר את המינוי".

תגובת מ"מ ראש העירייה אלכס גדלקין: "בקמפיין הבחירות שלי הבטחתי לתושבי נצרת עילית, 'עשייה ולא דיבורים'. כדי שאוכל לקיים את הבטחה זו ולבצע את התפקידים הרבים שלקחתי על עצמי, בכלל תחומי העשייה המשמעותיים בחיי העיר, ביקשתי עוזר בעלות שכר  נמוכה  שמסתכמת ב -6500 שקל ברוטו לחודש".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "מדובר בשני סגני ראש עיר פעילים ומעורבים בליבת העשייה העירונית, ולא לצרכי הטקס בלבד. לצורך עמידה במשימות הרבות והחשובות אשר נטלו על עצמם, ביקשו מינוי עוזרים בעלות שכר נמוכה. הבקשה אושרה והיא מעוגנת בחוק".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות