fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגול זה הצבע שלי

האם מספרם הגבוה של חיילים מנצרת עילית, שמשרתים בחטיבת גבעתי קשור בצבע הסגול, הצבע הרשמי של העיר ושל האירוס הנצרתי?
מחוברים לסגול. חיילי גבעתי (צילום עצמי)
מחוברים לסגול. חיילי גבעתי (צילום עצמי)

זה אולי נשמע מופרך, אבל העובדות מצביעות על מספר גבוה במיוחד של חיילים מנצרת עילית, שבוחרים ולעיתים אף נלחמים לשרת בחטיבת גבעתי. ריבוי הלוחמים תושבי העיר בחטיבה הלוחמת יצר הווי מיוחד במינו, במיוחד בחודש האחרון, במבצע צוק איתן. "גבעתי זה גבעתי ואין מה לעשות", אמר אחד הלוחמים "לנצרת עילית יש כנראה חולשה טבעית לצבע הסגול של הכומתה כי זה הצבע שגדלנו עליו כל השנים".

מחוברים לסגול. חיילי גבעתי (צילום עצמי)
מחוברים לסגול. חיילי גבעתי (צילום עצמי)

הצבע הסגול, צבע הכומתה של גבעתי הוא הצבע המסמל את העיר נצרת עילית. הסגול מתנוסס על לוגו העירייה והבחירה בו נעוצה בלל האירוס הנצרתי, סמלה של העיר, שהוא בצבע… סגול כמובן. "כשאני שם את הכומתה הסגולה והולך איתה ברחוב אני גם גבעתי וגם מנצרת עילית. זו גאווה בשבילי", סיפר אחד החיילים.

אמו של לוחם שבילה את החודש האחרון בעזה מספרת על לכידות החיילים המשרתים בחטיבה והקשר החברי ההדוק בין כולם. "מדובר במשפחה אחת חמה ואוהבת. כולם מכירים אחד את השני, כולם דואגים אחד לשני ונמצאים כל הזמן בקשר".

ומה אומרים בעירייה? ראש העיר אלכס גדלקין, שבע רצון ממספרם הגבוה של החיילים המשרתים ביחידות מובחרות בצה"ל ובתוכן גבעתי. "אנו גאים בחיילים שלנו שלקחו חלק בלחימה בעזה והפגינו אומץ וגבורה", אמר גדלקין וציין כי שיעור הגיוס לצה"ל נמצא בשנים האחרונות בעליה וכך גם הגיוס לשירות איכותי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות