fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סבטלנה גרמן נבחרה למהנדסת העיר נצרת עילית

החלה את עבודתה בעירייה לפני 19 שנים וקודמה לתפקידי ניהול בכירים עד לניהול מחלקת תחבורה וכבישים. השבוע נבחרה לעמוד בראש מנהל הנדסה
סבטלנה גרמן
סבטלנה גרמן (צילום עצמי)
סבטלנה גרמן
סבטלנה גרמן (צילום עצמי)

וועדת המכרזים העירונית החליטה בשבוע שעבר על בחירתה של סבטלנה גרמן לתפקיד מהנדסת העיר. סבטלנה גרמן התמודדה על התפקיד לצד מועמדים נוספים וזכתה במכרז, לאחר שעברה בהצלחה את כל שלבי המיון, כולל מבחני הערכה. "אני מודה על האמון שניתן בי", אמרה גרמן מיד לאחר שנודע על בחירתה, "מדובר בתפקיד מאתגר מאין כמוהו, חשוב ובעל אחריות גדולה. בהיותי תושבת העיר, אני רואה בתפקיד אמצעי להשפיע על עתידה של העיר, לקדם אותה, למנף ולסייע בצמיחתה והתפתחותה".

מהנדסת העיר החדשה היא עובדת ותיקה בעיריית נצרת עילית.בשנת 1995 התקבלה לעבודה בעירייה בתפקיד מהנדסת כבישים ומאז קודמה לתפקידי ניהול , תחילה שימשה כמנהלת מדור ובהמשך קודמה לנהל מחלקת תנועה וכבישים. גרמן נחשבת לעובדת חרוצה,מסורה ומקצועית.היא גם האישה הראשונה מקרב תושבי העיר, אשר תמלא את התפקיד ותעמוד בראש מנהל ההנדסה בעירייה. קודמתה, חוה ארליך, אומנם שימשה בתפקיד, אך לא התגוררה בעיר.

גרמן מתגוררת בשכונת נוף יזרעאל. בעלה ד"ר איגור וייסמן מוכר בעיר בהיותו רופא משפחה ותיק, המשמש כמנהל מרפאת של שרותי בריאות כללית בשכונת הר יונה. בנם סלבה ( 25 ) סיים לפני כשנתיים שירות צבאי כקצין בצנחנים וכעת מסיים שנה שנייה בפקולטה להנדסת חשמל של אוניברסיטת בן גוריון.

מחזיק תיק ההנדסה בעירייה, אורי ביו, ברך על הבחירה בסבטלנה ואמר כי היא האדם הנכון, בזמן ובמקום הנכון. "מדובר במהנדסת מקצועית ביותר, איכותית ובעלת קבלות בשטח.היותה תושבת העיר רק מוסיפה לכל אלה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות