fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: פוטר כוריאוגרף להקת המחול העירונית

זאב קרן שימש בתפקיד מאז הקמת הלהקה לפני 35 שנים
זאב קרן עם חלק מהרקדנים צילום עצמי
זאב קרן עם חלק מהרקדנים צילום עצמי
 זאב קרן עם חלק מהרקדנים צילום עצמי
זאב קרן עם חלק מהרקדנים צילום עצמי

הכוריאוגרף הוותיק של להקת המחול העירונית בנצרת עילית, האירוס הנצרתי, זאב קרן, פוטר מתפקידו ועתיד הלהקה שייצגה את העיר בעשרות פסיטבלים בארץ ומעבר לים אינו ברור. "פיטרו את זאב, הלהקה מתוכננת להמשיך, אלא שכרגע אין מנהל אומנותי ואין כבר ילדים, כי ילדים פנו לחוגים אחרים. המתנ"ס הוציא מכרז לתפקיד מאוחר מדי", אומרת מרים שקלאר שירקון, אמא של אחת הרקדניות.

ראש עיריית נצרת עילית ויושב ראש דירקטוריון המרכזים הקהילתיים, אלכס גדלקין, מגלה כי כבר לפני כשנתיים הייתה כוונה לפטר את הכוריאוגרף הוותיק של להקת המחול העירונית, האירוס הצרתי. לדברי גדלקין, "היו אז בלהקה כ- 60 רקדנים בלבד, ביקשנו שייקח על עצמו פרויקט ויגיע לפחות ל- 100 ילדים, ביקשתי שישעו עוד כמה הפקות למען הקהילה כדי להצדיק את השכר שלו, אבל לא הגענו להבנות. אי אפשר להחזיק צוות של כוריאוגרף עם חמישה מדריכים על 60 ילדים.

על העתיד אומר גדלקין: "בשכר של זאב קרן אפשר להביא כוריאוגרף. בינתיים הלהקות עובדות עם המדריכים. נביא כוריאוגרף שיעבוד לפי חשבוניות, זה יצא לנו הרבה יותר זול".

ההורים מודאגים, חלקם בלחץ, אומרים שמפעל עירוני יפה עומד בפני סיום
"נביא כוריאוגרף חדש ונמשוך חזרה את הילדים. אני אופטימי, נחדש את ימי הלהקה כבעבר. לפעמים בחיים צריך לעשות שינוי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות