fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצולת השואה הערירית נפטרה, התושבים גייסו כסף למצבה

"ביזיון שזקנה וערירית נקברה ללא מצבה ועוד במקום שגובים מיסים על שירותי הקבורה", כעסו האנשים שמאחורי היוזמה
ניצולת שואה (צילום אילוסטרציה : יעל פזילביץ)
צילום אילוסטרציה (צילום: יעל פזילביץ)
ניצולת שואה (צילום אילוסטרציה : יעל פזילביץ)
צילום אילוסטרציה (צילום: יעל פזילביץ)

הירתמות של תושבים מנצרת עילית ורוח התנדבותית ראויה לציון, הביאו לכך שתוף ארבע שעות נאסף סכום כסף בן אלפי שקלים, לטובת הקמת מצבה על קברה של ניצולת שואה שהלכה לעולמה.

האשה נקברה ללא מצבה. מבירור קצר שנעשה, הסתבר כי לאשה יש בת, אולם הן לא היו בקשר שנים רבות. הנוהל הוא שהעירייה דואגת למצבה לנפטרים ללא קרובי משפחה, אלם הנוהל ארוך ומייגע, ולעיתים אורך עד שנתיים. "ביזיון שזקנה וערירית נקברה ללא מצבה ועוד במקום שגובים מיסים על שירותי הקבורה", כעסו האנשים שמאחורי היוזמה.

תושב נצרת עילית, שהבחין בקבר, מיהר להעלות פוסט מרגש בפייסבוק והיענות הייתה מהירה ומרגשת. הושג סכום שמספיק למצבה מכובדת וגם לסעודת מצווה, אותה מתכוונים לארגן ביום ה- 30 למותה. "זה היה מדהים, אנשים גילו רגישות יוצאת דופן, כל הכבוד להם", אומר אחד ממארגני התרומה.

מסתבר כי האשה הערירית נקברה ללא מניין. הם קראו לתושבי נצרת עילית להגיע לבית העלמין ולקרוא פרק תהילים לעילוי נשמתה. "מספידים את העיר אבל המעשה הוכיח כי יש עוד נשמה בעיר", סיכם ואמר אחד ממארגני התרומה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות