fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משי או יעקב?

דילמה לא פשוטה עומדת בפני ראש העיר נצרת עילית, אלכס גדלקין, שיצטרך למלא את דרישת משרד הפנים ולוותר על אחד משני נושאי משרות האמון של ראש העיר המושעה, שמעון גפסו

מחר ב"ידיעות הגליל"

 הסיפור המלא ביום שישי בידיעות הגליל
הסיפור המלא ביום שישי בידיעות הגליל

דילמה לא פשוטה וכלל וכלל לא נעימה עומדת בימים אלה בפני ראש העיר נצרת עילית, אלכס גדלקין, שיצטרך להכריע על פי דרישת משרד הפנים, על מי לוותר מבין שני נושאי משרת האמון של ראש העיר המושעה, שמעון גפסו.

כזכור, משרד הפנים הודיע לעירייה כי הוא מאשר תפקיד של שני נושאי משרת אמון בלבד. מכיוון שגדלקין אינו מתכוון לוותר על עוזרו, ואדים רשקובן, נותר לו להחליט את מי להעדיף מבין עוזרו של גפסו יעקב גולדברג, או מנהלת לשכתו של גפסו, משי סינואני. משרד הפנים דורש מגדלקין להחליט עד ל- 20 לחודש, יום יום שישי הבא.

במסדרנות העיר יודעים לספר על חזית מתוחה בין גולדברג לסינואני, שניים מהאנשים היותר קרובים לגפסו, וממקימי תנועת עורי עיר, שנכנסו לעבוד בעירייה עם עלייתו של גפסו לשלטון לפני 5.5 שנים.

השניים מספרים למקורביהם למה הם צריכים להמשיך בעירייה, ועל הדרך משגרים עקיצות על הצד השני.

כך למשל, בסביבתה של סינואני מזכירים את העובדה שגולדברג הוא איש משטרה לשעבר שמקבל פנסיה מכובדת, בעוד היא ובעלה מפרנסים משפחה. סינואני מצאה לאחרונה אוזן קשבת אצל סגן ראש העיר, אלכס גופמן, ובפניו היא שוטחת את חששותיה מהצפוי. בשבוע שעבר ארגנה סינואני ערב גיבוש בביתה, עם בשרים על האש, אליו הוזמנו הסגן גופמן ורעייתו והעוזרת שלו אלכסנדרה אדלר, שהגיעה עם בעלה. גולדברג? הוא לא הוזמן. השבוע בילתה שלושה ימים בכנס מנהלות לשכה בהרצליה.

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה כי ראש העיר לא נוהג לשתף את התקשורת בענייני העובדים". שמעון גפסו אמר בתגובה: "כל עוד גדלקין מחזיק בסמכויות ראש העיר, הוא רשאי להחליט כרצונו. אני לא מתערב בהחלטותיו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות