fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לרגל בת המצווה: נערה מנצרת עילית תרמה את שיערה לחולי סרטן

לירי פסחוביץ בת 12 מנצרת עילית, תלמידת כיתה ו' בבית הספר היסודי נטופה בעיר: "לא הייתה לי בעיה עם זה כי ידעתי שאני הולכת לעשות טוב לאנשים חולים. הייתי שלמה עם עצמי, יש לי סיפוק עצום"
לירי פסחוביץ
לירי פסחוביץ (צילום: עצמי)
לירי פסחוביץ
לירי פסחוביץ (צילום: עצמי)

לירי פסחוביץ בת 12 מנצרת עילית, תלמידת כיתה ו' בבית הספר היסודי נטופה בעיר, החליטה לרגל חגיגת בת המצווה שלה לתרום את שיער ראשה עבור הכנת פאות לחולי סרטן. "דודה שלי תרמה את שיער ראשה, החלטתי ללכת בעקבותיה", היא מספרת.

לירי פסחוביץ תרמה קוקו באורך של 30 סנטימטרים. הייתה זו הפעם הראשונה בחיים שלה בה גזזה את מחלפות ראשה. "התרגשתי מאוד, הייתי קצת לחוצה, כי בכל זאת זו הייתה הפעם הראשונה, אפילו בכיתי, אבל ידעתי שהכל למען מטרה טובה", היא אומרת, "לא הייתה לי בעיה עם זה כי ידעתי שאני הולכת לעשות טוב לאנשים חולים. הייתי שלמה עם עצמי, יש לי סיפוק עצום".

עברו למהדורה הדיגיטלית של "ידיעות הגליל"

לירי פסחוביץ התייעצה תחילה עם אביה, יוסי פסחוביץ, עובד מגן דוד אדום, שאומר: "הסברתי לה מה המטרה, ולאיפה השיער הולך, היא מיד הסכימה, בהתחלה קצת חששה, אבל הלכה על זה. זה נושא חשוב מאוד וכאבא אני גאה בה מאוד".

לירי פסחוביץ מסכמת ואומרת: "מדובר בעזרה לכאלה שאין להם בכלל שיער וזה יכול לגרום להם להרגיש טוב עם עצמם, אצלנו השיער עוד יגדל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות