fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חינוך מבית טוב

מערכת החינוך בנצרת עילית פותחת את שנת הלימודים תשע"ד, לראשונה, עם רוב מנהלי בתי ספר תושבי העיר. מדיניות עירונית או סתם צירוף מקרים?
ילד אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
ילד אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

בראש עשרה מתוך אחד עשר בתי ספר בנצרת עילית, יעמדו השנה אנשי חינוך שמתגוררים בעיר, חלקם התחנכו בעצמם במערכת החינוך העירונית וצמחו מתוכה. מדובר במספר גבוה, הן ביחס לרשויות בכלל, שמרבות לייבא אנשי חינוך מחוץ לעיר, והן ביחס לנצרת עילית.

הנתונים בפתח שנת הלימודים תשע"ד, מצביעים על רוב מוחלט של מנהלי בתי ספר תושבי העיר: מנהלת בית הספר ע"ש מנחם בגין היא איילה זילינגר, אשת חינוך ותיקה, לשעבר מורה בבתי ספר חרמו ועצמון. זילינגר, אם לשלושה וסבתא לשני נכדים, משמשת זו השנה השלישית בתפקיד. לבית ספר יסודי כרמל, יש השנה מנהלת חדשה, נורית יעקב. יעקב, תושבת ותיקה, שימשה בשנים האחרונות בתפקיד מנהלת החטיבה העליונה של תיכון אורט אלון, מורה למתמטיקה ואנגלית, אם לשתי בנות.

מינה קליין, תושבת ותיקה ופעילה חברתית, שמתנדבת בקהילה בנצרת עילית, משמשת זו השנה השלישית בתפקיד מנהלת בית ספר גולן. קליין מורה לאנגלית היא לשלושה, הילדה הקטנה שלה עולה השנה לכיתה א'. בית ספר חב"ד (בנים ובנות) מנוהל על ידי דני לוי, איש חינוך ותיק ותושב העיר, וגם בראש בית הספר התיכון חב"ד "בית רבקה" לבנות עומדת הרבנית זלטא הרצל, אשתו רב העיר ישעיהו הרצל.

את בית הספר כסולות מנהלת אורית יאיר, תושבת העיר שצמחה מתוך בית הספר, ובית ספר עצמון מנוהל שנה שלישית על ידי רות שקד, מורה למתמטיקה, אם לשתי בנות, תושבת העיר. בית ספר נטופה מנוהל על ידי מירי כהן, אשת חינוך ותיקה ומוערכת תושבת העיר, שמשמשת בתפקידה כבר שלוש שנים. לבית הספר יודפת בהר יונה תהיה השנה מנהלת חדשה סמדר דרוקר, שמחליפה את חווה בכר המוערכת, שפורשת לגמלאות. דרוקר שימשה בעבר מנהלת עצמון, היא פרשה וחזרה למערת החינוך. בעלה זאב דרוקר, הוא מורה למוסיקה ידוע בעיר שהלחין לאחרונה מחדש את שיר ההמנון של נצרת עילית.

גם בראש שני בתי הספר התיכוניים בנצרת עילית עומדות שתי מנהלות תושבות העיר. האחת היא אורנה פישר, בתו של ראש העיר לשעבר מנחם אריאב. פישר זכתה בשלוש השנים האחרונות בתואר מנהלת מצטיינת מטעם רשת אורט ישראל. בראש בית הספר שרת עומדת מנהלת חדשה יחסית, שנה שנייה בתפקיד, סיגל ברגר, תושבת נצרת עילית. ברגר שימשה בעבר בתפקידי חינוך ניהוליים מחוץ לנצרת עילית.

הסיפור המלא ביום שישי ב"ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות