fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר בנט: נצרת עילית היא נכס היסטורי של מדינת ישראל

בנט בנצרת עילית
בנט בנצרת עילית (צילום עצמי)

שר הכלכלה והדתות נפתלי בנט אמר את הדברים בישיבת עבודה שקיים עם מחזיק תיק ההתיישבות בעיריית נצרת עילית נדב טובול. במהלך ישיבה בלשכתו של השר נפתלי בנט, הוצגה בפניו סקירה מקיפה על התפתחות נצרת עילית ומגמות השינוי שמתחוללות בעיר בשנים האחרונות,בתחומי הבנייה וההתיישבות. מחזיק תיק ההתיישבות, נדב טובול, המשמש כנציג סיעת "הבית היהודי" במועצת העיר, הציג בפני שר הכלכלה והדתות את הצרכים של המיוחדים של נצרת עילית.

טובול ביקש סיוע בהקמת קריית הי טק והענקת תמריצים למפעלים חדשים שיגיעו לעיר על מנת להגדיל את מקומות התעסוקה ולספק לצעירים בני העיר ולתושבים חדשים שמעוניינים להתגורר בה, מקומות פרנסה בהישג יד.

בנט בנצרת עילית
בנט בנצרת עילית (צילום עצמי)

"יש משפחות צעירות שמבקשות להגיע לנצרת עילית ולהשתקע בעיר, אבל בעיית התעסוקה מהווה קושי. אם אנחנו רוצים למשוך תושבים חדשים אנחנו חייבים לספק להם היצע של מקומות עבודה כולל תשתית הי טק לצעירים בעלי השכלה בתחום המחשבים", אמר טובול לשר.

שר הכלכלה האזין בקשב לדברים ואמר כי משרדו יסייע לנצרת עילית ככל הניתן. השר בנט אמר כי בכוונתו לקיים בקרוב ביקור עבודה בנצרת עילית ולהיפגש עם נציגי המועצה ובראשם ראש העיר שמעון גפסו. "אני רוצה לראות ולהכיר מקרוב את צרכי העיר ולקחת חלק בתהליך הצמיחה שהיא עוברת והתנופה שמתחוללת בה"

בישיבה השתתפו גם מנהלת ישיבת ההסדר נצרת עילית, אודי קליין, נציג סיעת הבית היהודי, מאיר תורג'מן, ונציג חב"ד אורן סיבוני.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות