fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הרכב המועצה היום יוביל לסגירת נצרת עילית"

"לא משנה להם מי עושה למען העיר", מאשים הסגן המודח של עיריית נצרת עילית, אלכס גדלקין, את חברי המועצה

"כבר שלושה חודשים שבישיבות מועצה לא עוסקים איך לקדם את העיר אלא איך לדפוק את גדלקין. כנראה שיש להם פחד ממני", אומר סגן ראש עיריית נצרת עילית לשעבר, אלכס גדלקין, שהודח לאחרונה מתפקידו.

למה פוחדים ממך?

אלכס גדלקין
אנשים עוזים את העיר. אלכס גדלקין (צילום: עצמי)

"כנראה שהם מבינים שאקח הרבה קולות בבחירות. הם מבינים מי עושה למען העיר ומי מסתפק בדיבורים. לצערי, הרכב המועצה של היום יוביל לסגירת העיר, אפשר להרים של לבן. לאף אחד לא אכפת מהעיר. הם רק מחפשים לתקוף, אינטריגות, לכלוכים, הכל על רקע אישי. לא משנה להם מי עושה ועובד למען העיר".

אתה כועס כי הדיחו אותך מהסגנות
"אני כועס בגלל ההתנהלות. לצערי, כל כתבה שמתפרסמת ביום שישי נגד העיר מביאה עוד משפחה להחלטה לעזוב את העיר".

אולי הם עוזבים כי הם רוצים להתקדם ובנצרת עילית אין בנייה?
"רציתי לארגן קבוצת רכישה של יהודים ואני לא מתבייש בזה, אבל בגלל ההתארגנות של הפוליטיקאים זה נפל. כנראה שחברי המועצה חשבו שאלכס גדלקין הולך להרוויח מזה, אז אנשים קיבלו רגליים קרות. במקום לקדם את העיר, אנשים קר שמים מקלות ומלכלכים. תושבי נצרת עילית צריכים להבין שעם הרכב מועצה כזה זה יהיה סוף העיר".

אולי באמת חששו שתרוויח מקבוצת הרכישה
"חושבים שעשיתי עבירה? כולם מכירים את הכתובת של המשטרה, של מבקר המדינה, של יאח"ה. אין לי בעיה, שיתלוננו ונראה אם ימצאו משהו נגדי. אני אוהב את העיר ופועל למענה, וזה השיקול היחיד שמנחה אותי".

הכתבה המורחבת ביום שישי בידיעות הגליל 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות