fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפעוט נפל למים, המציל קפץ והציל את חייו

המציל אילן מונטיצלו: "פעלתי באופן אינסטינקטיבי, זה התפקיד שלי. אין זמן למחשבות"
אילן מונטיצלו
אילן מונטיצלו (צילום: ישראל פרץ)

טביעה  בקאנטרי קלאב בנצרת עילית הסתיימה בנס. פעוט נפל למים בבריכת המציל, אילן מונטיצלו פעל בתושייה ובמהירות מדהימה ומנע אסון גדול. האם: "אני אסירת תודה, אילן פעל במקצועיות רבה והציל את חייו של בני".

אילן מונטיצלו
אילן מונטיצלו (צילום: ישראל פרץ)

"יום שני אחר הצהריים הגיעה לבריכה אם עם ילדיה ביניהם ילד בן שנה ושלושה חודשים. היא הסתובבה איתו בשטח הבריכה והגיעה איתו לאזור שסמוך לעומק שני מטרים, ראיתי שהוא בידיים שלה כל הזמן. היא הורידה אותו לשנייה אחת לקחת משהו מהתיק, בזמן הזה עף לילד הכדור למים והוא מבלי להיות מודע לסכנות רץ אחריו אל תוך הבריכה", משחזר אילן מונטיצלו, המציל בקאנטרי קלאב בנצרת עילית שהציל את חייו של הפעוט.

אילן (40) שעוסק בתחום ההצלה בעשר שנים האחרונות, ועובד כמנהל מחלקת הפיקוח בעיריית נצרת עילית, זינק אל תוך המים והוציא את הפעוט מקרקעית הבריכה. "הסיפור נשמע ארוך, אבל זה עניין של ממש כמה שניות, זיהיתי את הנפילה של הילד לבריכה, במזל הייתי גם קרוב למקום ותודה לאל הוא יצא בשלום ובלי נזק. פעלתי באופן אינסטינקטיבי, זה התפקיד שלי. אין זמן למחשבות, שמעתי את הצעקה של האם וקפצתי במהירות להוציא אותו כמה שיותר מהר, הערנות שלנו מנעה אסון.

"בשביל זה אנחנו שם. כשדבר כזה קורה ונגמר טוב זו הרגשה מדהימה ובכל מקרה אני אומר תודה רבה לאלוהים שזה נגמר בטוב ולא ברע. יש פה אחריות גדולה למצילים, זה לא קל לראות את כל המתרחצים, אז אני מחייך וממשיך קדימה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות