fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכש על ידי נחש צפע ולכד אותו חי בתוך בקבוק

רופאי המרכז הרפואי פוריה לא האמינו שצעיר בן 19 שהוכש על ידי נחש צפע ברמת הגולן הצליח לאחר ההכשה להביאו חי בתוך בקבוק מים
הנחש המכיש בתוך הבקבוק
נתפס. הנחש המכיש (צילום: מיה צבן)
הנחש המכיש בתוך הבקבוק
נתפס. הנחש המכיש (צילום: מיה צבן)

חאלד להוואני, צעיר בן 19 מעראבה, עבד השבוע בדילול עשביה באזור רמת הגולן כשחש כאב בכף ידו. הוא הוכש על ידי נחש צפע בינוני, ארסי.
"ראיתי את הנחש ואז הרגשתי צביטה ביד. אמבולנס הביא אותי לבית החולים" . עוד סיפר כי בעזרת חבריו לעבודה, תפסו את הנחש מהזנב והכניסו לבקבוק פלסטיק ריק, אותו הביא עימו למלר"ד (מיון) המרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה, פוריה.

ענת מויאל, אחות אחראית במלר"ד מוסיפה, "כבר היו לנו מקרים שהביאו את הנחש כדי שנוכל לזהות באיזה נחש מדובר ולהתאים את האנטי- סרום. אבל אני לא זוכרת מתי לאחרונה הביאו נחש חי , זה אמנם נחש צעיר אבל זיהינו שמדובר בצפע".

ד"ר אמין שניפי, רופא במלר"ד אשר שטיפל בצעיר ציין כי "מאחר וההתנפחות ביד התקדמה בקצב מהיר תוך שהייתו במיון, חאלד קיבל זריקת אנטי סרום ובהמשך אושפז במחלקת טיפול נמרץ נשימתי להשגחה עד שישתפר מצבו". ביום רביעי שוחרר מבית החולים.

ד"ר שניפי הדגיש: "יש אנשים שבעקבות ההכשה נכנסים לשוק אנפילקטי, ולכן מאד חשוב להגיע במהירות למיון בבית חולים".

חאלד להוואני והצוות הרפואי בבית חולים פוריה
הצוות הופתע. חאלד להוואניו הצוות הרפואי בבית חולים פוריה (צילום: מיה צבן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות