fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוטרינר העירוני: "תודה לאל שזה נגמר כך"

הוטרינר העירוני בנצרת עילית ד"ר עיסאם בריק, נדהם לגלות שעץ ענק קרס על רכבו מסוג מאזדה בעקבות הסופה העזה. ד"ר בריק: "יצאנו החוצה והמחזה היה מבהיל. כמעט ולא ניתן היה לראות את המכונית"
המכונית של ד"ר בריק (צילום: עיסאם בריק)

עץ ברוש שמתנשא לגובה 20 מטרים התמוטט, בעקבות מזג האוויר הסוער, ונחת על מכונית חונה בנצרת עילית. למרבה המזל, איש לא היה ברכב ולמרבה ההפתעה, אפילו המכונית כמעט ולא ניזוקה. בעל הרכב מסוג מאזדה 3 הוא במקרה הוטרינר העירוני של נצרת עילית ד"ר עיסאם בריק. ד"ר בריק חזר אתמול בשעות הערב לביתו יחד עם בנו הקטן. מזג האוויר היה סוער ורוחות חזקות נשבו במהירות של 80 קמ"ש. "הגעתי בסביבות שמונה בערב, הסערה הייתה בעיצומה", שחזר בריק, "כעבור שעה, בסביבות תשע בערב, שמעתי דפיקות חזקות בדלת. השכנה הגיעה אליי מבוהלת. היא סיפרה שעץ ברוש ענק  התמוטט סמוך לביתם  ונחת הישר על המכונית שלי".

ד"ר בריק מספר כי השכנה שמחה למצוא אותו בבית. היא מספרת: "שמעתי חבטה חזקה ויצאתי החוצה. ראיתי שהעץ נפל על המכונית". ד"ר בריק: "יצאנו החוצה והמחזה היה מבהיל. כמעט ולא ניתן היה לראות את המכונית, היא היתה מכוסה כולה בירוק".

ד"ר בריק מיהר להזעיק את פקחי העירייה, שהסירו את המפגע לעוברים ושבים. ההפתעה גדולה עוד יותר הייתה כשגילו כי לרכב כמעט ולא נגרם נזק. "כנראה שהמזל עמד לצידנו באותו יום ותודה לאל שכך זה נגמר", סיכם.

המכונית של ד"ר בריק (צילום: עיסאם בריק)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות