fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ההנהגה הביאה לקריסת נצרת עילית"

חברת הכנסת ליה שמטוב תוקפת את התנהלות עיריית נצרת עילית בעקבות דוח מבקר המדינה שפורסם בשבוע שעבר. שמטוב: "אין דין ואין דיין". העירייה: "לצביעות אין גבול"
ח"כ ליה שמטוב (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

חברת הכנסת ליה שמטוב (ישראל ביתנו) ישבה השבוע בלשכת סגנית יו"ר הכנסת וקראה בעיון את דו"ח מבקר המדינה על נצרת עילית. היא זעמה על ממצאי הדו"ח שמעלה רשימת כשלים, ליקויים ומחדלים. "בשנים האחרונות שמעתי וראיתי איך העיר דועכת לי מול העיניים. במדינה מתוקנת צריך לפעול על פי החוק, על פי נהלים ותקנות אבל בנצרת עילית, כך עולה מהדו"ח, אותם חוקים הם בגדר המלצה בלבד", אמרה.

לצביעות אין גבול. ח"כ ליה שמטוב (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

לדברי ח"כ שמטוב הציבור בעיר לא יכול להמשיך ולעצום עיניים. "התושבים חייבים להבין שההנהגה הביאה כבר לקריסת העיר. בגלל ההתנהלות הפושעת הזאת, העיר הפסידה את פרס הניהול התקין של משרד הפנים בשווי מאות אלפי שקלים, דימוי העיר נמצא בשפל חסר תקדים ופרשת אולם השמחות שנחשף רק השבוע בחדשות ערוץ 2 והביכה את ראש הממשלה, אומרת בעצם הכל. אין דין ואין דיין".

בלשכתה של ח"כ שמטוב טענו השבוע כי עידו צ'פניק, ממונה חיוב אישי במינהל לשלטון מקומי, צריך להטיל עיצומים כספיים חמורים על מבוקרי הדו"ח. "מי שסופג קיטונות של ביקורת כאלה מצד מבקר המדינה, צריך להבין שיש לכך השלכות".

מלשכת ראש העיר נצרת עילית נמסר בתגובה: "לצביעות אין גבול. דאגתה המזויפת של ליה שם-טוב, היא שהביאה מלכתחילה את מבקר המדינה לעיר, וכעת היא חוגגת על חלקיקי ליקויים טכניים שמנעו פרס ניהול תקין. ראוי שתתבייש בניסיונות ההכשלה, ולא שתתגאה בהם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות