fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההורים מאיימים: "נשבית את בית הספר"

הוריהם לתלמידים בבית הספר היסודי נטופה בנצרת עילית, זועמים על כוונת העירייה להעביר את ההסעות לחברה אחרת. ועד ההורים: "ההחלטה של העירייה גובלת בשערורייה, לא יהיה מי שידאג לילדים הקטנים"
אריה בנדיט (צילום: יצחק סולומון)
אריה בנדיט (צילום: יצחק סולומון)

הורים לתלמידי בית הספר היסודי נטופה בנצרת עילית, מאיימים להשבית את הלימודים החל מהשבוע הבא. הסיבה: החלטת עיריית נצרת עילית להחליף את חברת ההסעות לילדיהם.

בשנים האחרונות זכתה במכרז להסעת תלמידי נטופה חברת מובילי נצרת עילית, שקיבלה הודעה על הפסקת עבודתה החל מתאריך 1 בנובמבר, בשל כוונת העירייה להעביר את הקו לחברת שירותי אוטובוסים מאוחדים (עפיפי).

על פי התוכנית, התלמידים יקבלו כרטיסי רב קו וייסעו בהסעה מיוחדת שהחברה תקצה. לדברי גורמים בעירייה, המהלך יחסוך כסף רב לקופת העירייה, מה גם שהנושא עובד בהצלחה בבתי ספר נוספים בעיר.

אלא שאת ההורים הדברים כלל וכלל אינם משכנעים. "אתה לא יכול לשלוח ילד בן 6 לנסוע לבדו בתחבורה הציבורית", כועס אריה בנדיט, אב לילד בכיתה ב' ונציג בועד ההורים של בית הספר.

חברת ועד ההורים ברטה סאלם: "ההחלטה של העירייה גובלת בשערורייה, לא יהיה מי שידאג לילדים הקטנים. תאר לך שילד יפספס הסעה בסיום יום הלימודים, איך הוא ידע לעלות על האוטובוס הבא? מי מבטיח שהוא יידע איפה לרדת? גם אם מדובר במהלך של חיסכון כספי צריך להפעיל שיקול דעת".

גורמים בבית הספר אומרים שהחלטת העירייה יכולה לפגוע אנושות בבית הספר נטופה. חבר הועד אריה בנדיט מסביר: "הרבה ילדים, כולל הבן שלי, מגיעים מהשכונה התחתונה, שם יש את בית הספר יודפת, אבל אנחנו מעדיפים לשלוח את הילדים לנטופה, משום שיש הסעות ואנחנו יכולים להיות רגועים שהילד יגיע לבית הספר וממנו בשלום. עכשיו לא בטוח שזה יקרה, מה שיוביל הורים רבים להוציא את הילדים מנטופה".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "בשיתוף וועד ההורים הבית ספרי וועד ההורים המרכזי נתקבלה לפני כשמונה חודשים החלטה להפעיל "קו תלמיד" בבית ספר נטופה. מדובר בקו אוטובוס מיוחד, שעומד לרשות תלמידי נטופה בלבד ומעניק להם כרטיס רב קו, שמאפשר נסיעה בחינם גם לחוגים ופעילות בשעות אחר הצהרים".

אריה בנדיט (צילום: יצחק סולומון)
אריה בנדיט (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות