fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם שכחו להציב את דגל ישראל בבית יד לבנים?

בחודש האחרון דאגו בעיריית נצרת עילית לתלות את דגלי ישראל בגאווה בכל מקום, אלא שבמקום אחד, חשוב ביותר הוא נשכח. מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "בדרך קבע מוצב במתחם יד לבנים דגל הלאום. אנו מודים על תשומת הלב וההערה המאירה"
בית יד לבנים בנצרת עילית
חשש שיחללו את הדגל?. בית יד לבנים בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

נצרת עילית התמלאה בחודש האחרון בדגלי מדינת ישראל. ראש העירייה שמעון גפסו, דאג לתלות את דגלי ישראל בכל פינות העיר, חלקם דגלים ענקים במיוחד במקומות אסטרטגיים בעיר, שהצליחו להכעיס את התושבים הערבים, שטענו לפרובוקציה מכוונת.

אלא שלפחות במקום אחד נרדמו פרנסי נצרת עילית בשמירה, ולא הציבו שם דגל לאום, למרות שבמקום מוצב תורן: בית יד לבנים בעיר.דווקא באנדרטה לזכר עשרות החללים בני העיר שנפלו במערכות ישראל, מישהו שכח להציב את דגל המדינה.

בית יד לבנים בנצרת עילית
חשש שיחללו את הדגל? בית יד לבנים בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

בעבר טענו גורמים בעירייה כי הם חוששים כי יהיו כאלה שיחללו את הדגל ולכן לא הציבו אותו במקום, אלא שלא רבים יודעים כי במקום מוצבת מצלמה, ולכן טענה זו בטלה בשישים. "אם מישהו ינסה להשחית את הדגל ביד לבנים, תוך דקות ספורות אפשר יהיה להגיע למקום ולתפוס אותו על חם", אמר השבוע גורם בעירייה.

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "בדרך קבע מוצבים במתחם יד לבנים דגל הלאום ודגל העיר. מעת לעת, בשל בלאי, העירייה מחליפה את הדגלים. אנו מודים לעיתון על תשומת הלב וההערה המאירה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות