fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האח הגדול לא יבקר יותר במוקד העירוני

ניצחון נרשם ליו"ר ההסתדרות במרחב העמקים, לאון פרץ. עיריית נצרת עילית הסירה את מצלמות האבטחה והמיקרופונים שפיקחו על העובדים בתוך המוקד העירוני. פרץ: "יום שמח לעובדים, שהרגישו מאוימים ועבדו בתחושה של מעקב תמידי". העירייה: "חל שיפור ניכר באיכות השירות, לפיכך בקשתו של פרץ נענתה במיידי"
מצלמת אבטחה
מצלמת אבטחה (צילום: פנתרמדיה)

ניצחון ליו"ר ההסתדרות במרחב העמקים, לאון פרץ, שפנה לבית המשפט, בבקשה שיורה לעיריית נצרת עילית להסיר את המיקרופונים והמצלמות, שהתקינה לאחרונה במוקד העירוני בעירייה.

מהלך לא חוקי. יו"ר ההסתדרות במרחב העמקים לאון פרץ (צילום: ישראל פרץ)

השבוע התקשרה היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד אולגה גורדון, והודיעה לפרץ כי המיקרופונים והמצלמות הוסרו, וביקשה שיפסיק את ההליך המשפטי נגד העירייה.

פרץ נשמע מסופק: "אני שמח שראש העירייה שמעון גפסו, החליט לאחר הרבה שכנועים, להסיר את המיקרופונים והמצלמות במוקד העירוני. אני חושב שזה יום שמח לעובדים, שהרגישו מאוימים ועבדו בתחושה של מעקב תמידי. כנראה שראש העיר בחר לא להתמודד עם הנושא משפטית, והעדיף להסיר את המצלמות והמיקרופונים. כנראה שהוא הבין שהמהלך אינו חוקי".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "המצלמות הוצבו מלכתחילה במטרה לשפר את איכות השירות לציבור וזאת בעקבות תלונות של תושבים. בפרק הזמן שחלף מאז הצבת המצלמות, חל שיפור ניכר באיכות השירות וקיטון משמעותי בכמות התלונות. לפיכך, בקשתו של יו"ר ההסתדרות לאון פרץ נענתה במיידי. העירייה תמשיך לפעול כל העת לשיפור איכות השירות לתושביה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות