fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט הקפיא מינוי מנכ"ל חדש לעיריית נצרת עילית

בית הדין האזורי לעבודה בנצרת נענה לבקשת עו"ד ערן בר רבי והתנועה לאיכות השלטון למתן סעדים ארעיים ומנע איוש משרת מנכ"ל עיריית נצרת עילית
עו"ד ערן בר רבי (צילום: דן גושן)
עו"ד ערן בר רבי (צילום: דן גושן)
עו"ד ערן בר רבי (צילום: דן גושן)
עו"ד ערן בר רבי (צילום: דן גושן)

עו"ד ערן בר רבי, באמצעות התנועה לאיכות השלטון בישראל, הגיש לבית הדין האזורי לעבודה בנצרת עילית, כתב תביעה ובקשה למתן סעדים ארעיים למניעת פיטוריו ואיוש משרתו של מנכ"ל עיריית נצרת עילית, הוא ערן בר-רבי.

בית הדין האזורי לעבודה קיבל אתמול, ראשון, את הבקשה וקבע כי על ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו ועיריית נצרת עילית להימנע מאיוש המשרה של מנכ"ל  באופן קבוע או זמני, עד להחלטה אחרת של בית הדין. זאת ועוד, בית הדין נתן צו מניעה ארעי, המחייב את ראש העיר להימנע מנקיטה בכל צעד או החלטה בכל הנוגע לתפקיד של מנכ"ל עיריית נצרת עילית עד להחלטה אחרת של בית הדין, לרבות פגיעה בסמכות ו/או במעמד.

בנוסף, הוגש גם כתב תביעה ובו בקשה למתן צו המצהיר על בטלות החלטתו של ראש עיריית נצרת עילית, מר שמעון גפסו, לפטר את מנכ"ל העירייה, עו"ד ערן בר-רבי, נוכח העובדה כי ההחלטה ניתנה בניגוד לדין, ללא נימוק ענייני, ללא שימוע כדין, ללא תשתית עובדתית ראויה, תוך שקילת שיקולים זרים ומטעמים פסולים, ובנסיבות בהן השעייתו של ראש העירייה צפויה להתחדש כבר בשבועות הקרובים.

בתביעה אשר הוגשה התבקש מתן צו המצהיר כי נוכח הפגמים שנפלו בהליכי פיטוריו, ימשיך עו"ד ערן בר-רבי לכהן בתפקידו כמנכ"ל עיריית נצרת עילית, בהתאם למעמדו ועל כל סמכויותיו, עד למתן החלטה על-ידי הוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות מקומיות באשר להשעייתו של מר שמעון גפסו מתפקידו בשל הגשת כתב אישום שני כנגדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות