fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי במשטרה"

אומר סגן ראש עיריית נצרת עילית, אלכס גופמן, שהעיד בבית המשפט מטעם התביעה, במשפט המתנהל נגד ראש העיר שמעון גפסו
אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)
אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)
אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)
נחוש. אלכס גופמן (צילום: יצחק סולמון)

העיניים הופנו השבוע לבית משפט השלום בחיפה, שם העיד סגן ראש עיריית נצרת עילית, אלכס גופמן, במשפט המתנהל נגד ראש העירייה שמעון גפסו ונגד ממלא מקומו בעבר עדי ברקו. היו שציפו לראות כיצד יגיב גופמן, בתקופה הרלוונטית ממתנגדי גפסו, והיום אחד האנשים המקורבים אליו. במהלך העדות שקל עורך הדין של התביעה, רז וולטר, להכריז על גופמן כעד עוין, בעקבות השינוי במעמדו והחשש לכאורה כי ישנה את גרסתו. השופט עודד גרשון ביקש מעו"ד וולטר לשקול היטב את הדברים, והאחרון החליט לא לבקש להכריז על גופמן כעד עוין.

גופמן אמר לידיעות הגליל כי הוא מנוע להתייחס לדברים, אבל ביקש להדגיש: "אמרתי לבית המשפט שאני מאשר כל דבר שאמרתי ביאח"ה ומאשר להם להשתמש בו. נכון שאמרו שהיום אני סגן, ואולי לא אוכל להגיד דברים שאמרתי בעבר, אבל הבהרתי להם שאני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי במשטרה".

שמעון גפסו מניח תפילין (צילום: עצמי)
הגיע עם פמליה. גפסו (צילום: עצמי)

יצוין כי בעוד גפסו הגיע לבית המשפט עם משלחת מורחבת, שכללה בין היתר את בנו, גיסו, נהגו ותומכים נוספים, גופמן הגיע לבדו, כמו גם הנתבע מספר שתיים עדי ברקו. המשפט יתחדש ביום שני הקרוב.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות