fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלכס גדלקין מונה לראש עיריית נצרת עילית

מועצת העיר מינתה אותו כממלא מקומו של שמעון גפסו, שהושעה בעקבות המשפט המתנהל נגדו. גדלקין: " אמשיך לעמוד לצד התושבים"
אלכס גדלקין (צילום: יח"צ)
אלכס גדלקין (צילום: יח"צ)
אלכס גדלקין (צילום: יח"צ)

ממלא מקום ראש העיר נצרת עילית, אלכס גדלקין, מונה אתמול (שני) למחליפו של ראש העיר שמעון גפסו, לתקופה בת ארבעה חודשים, בעקבות המשפט המתנהל נגדו בבית משפט השלום בחיפה, על פי החלטת ועדת ההשעיה של משרד הפנים.

בישיבה הצביעו 13 חברים בעד גדלקין, רק אחד נמנע. ראש העיר המושעה, שמעון גפסו, כבר הכריז כי "העירייה תתנהל על פי המדינות שלי", אבל מעניין יהיה לראות כיצד יפעל גדלקין בשטח, האם יהיה נאמן לגפסו או שמא ינהל את העיר על פי ראות עיניו.

גדלקין, בן 39, נשוי ואב לשני ילדים קטנים, נחשב להפתעת הבחירות האחרונות, כאשר פרש מרשימתו של אביגדור ליברמן, התמודד נגד ישראל ביתנו וזכה להישג נאה: שלושה מנדטים במועצה, לאחר שכ- 3500 תושבים הצביעו עבור רשימתו העצמאית. לאחרונה הוא שב לישראל ביתנו, שמבינה שכדי לנצח בבחירות לכנסת, היא זקוקה לאדם חזק ודומיננטי בראשות הסניף המקומי.

גדלקין עלה לארץ בשנת 1990 מבלארוס, הצטרף לפוליטיקה המקומית רק לפני 6 שנים, לאחר שחברת הכנסת לשעבר, ליה שמטוב, הביאה אותו למפלגה. את תחילת  דרכו בנצרת עילית החל כמעצב שיער, אבל מהר מאוד קנה לעצמו שם בקרב העולים ממדינות חבר העמים. במקביל הוא משמש כיושב ראש האגודה למלחמה בסרטן בנצרת עילית.

גדלקין

בתגובה: "כתושב העיר וכנבחר ציבור המשרת את תושביה שנים רבות, אני מקבל על עצמי את האחריות הגדולה ביותר שלה יכולתי לשאוף. אמשיך לעמוד לצד התושבים ואמלא את תפקידי על הצד הטוב ביותר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות