fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורי ביו יתפוס אמריקה

חבר מועצת העיר נצרת עילית, אורי ביו שמהן בתפקידו רק שלושה חודשים, יטוס עם ראש העירייה שמעון גפסו לדטרויט במסגרת שותפות ביחד
אורי ביו
אורי ביו (צילום: יצחק סולומון)

משלחת של שותפות  ביחד (שותפות 2000) תצא בקיץ הקרוב לדטרויט. מדובר בפרויקט המשותף לנצרת עילית, מגדל העמק ומעמק יזרעאל, ובמשלחת יהיו נציגים משלושת הרשויות. בשבוע שעבר אישרה מועצת העיר את יציאתם של ראש העירייה שמעון גפסו, אבל היו מי שהביעו תמיהה על כך שמי שיצטרף אליו יהיה חבר המועצה הצעיר, אורי ביו, מתנועת הבית, בסך הכל שלושה חודשים בפוליטיקה המקומית. לפני הבחירות האחרונות אמרו בתנועת הבית כי יביאו פוליטיקה חדשה למועצה, פוליטיקה אחרת. עכשיו יש הטוענים שהם קופצים על עגלת מנעמי השלטון.

אורי ביו
אורי ביו (צילום: יצחק סולומון)

סגן ראש העיר מטעם תנועת הבית, נתנאל טויטו, אמר בתגובה: "בהחלט אמרנו והדגשנו שאנחנו מביאים איתנו פוליטיקה חדשה ושונה, פוליטיקה נקייה וחדשנית, פוליטיקה ששמה לנגד ענייה רק את טובת הציבור גרידא ואכן זה מה שאנחנו מובילים מהרגע שנכנסנו. אורי ביו ואנכי עושים את מלאכתנו נאמנה ובהתנדבות מלאה. עובדים ימים כלילות לקידום יוזמות חדשות שבאות לשפר את חיי התושבים כבר בזמן הקרוב וזאת לצד שימור ושיפור הקיים בתחום החינוך, ההנדסה והעיר ככלל וזאת ללא כל שכר או תמורה. צאתו של חבר מועצה למשלחת ממלכתית מטען הרשות מהווה חלק מהאחריות שקבלנו עצמנו במסגרת שותפות ביחד שאורי ביו הוא נציגנו הרשמי ברמה העירונית. משלחת משמעותה חיזוק הקשר עם הקהילה, רתימת שותפים חדשים לפרויקטים עירוניים והכי חשוב קידומה של נצרת עילית גם ברמה הגלובלית".

טויטו הודף את המבקרים ואומר: "המשלחת הזו איננה משלחת פנאי אלא משלחת בעלת מטרות ויעדים מוגדרים וחלק מתכנית העבודה המחייבת במסגרת שותפות ביחד כך שאין זה נכון כלל ועיקר לקרוא לה מנעמי השלטון שקורצים לחברי סיעתנו. פוליטיקה חדשה ושונה איננה סיסמא אלא דרך חיים שאנחנו מובילים מזה יום יום". יצוין כי העירייה משלמת רק את כרטיס הטיסה לארצות הברית, האירוח שם הוא על חשבון המקומיים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות