fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה לא מה שאני רוצה ומצפה מהקבוצה שלי"

"אומנם עצרנו את הסחף של ספיגת השערים, אבל עדיין זה לא מה שאני רוצה ומצפה מהקבוצה שלי", מודה מאמן הפועל מגדל העמק, רפי בוסקילה "לא נראינו טוב מבחינה טקטית לעומת המשחק הקודם. אנחנו צריכים לייצר עוד המון מצבים"
רפי בוסקילה
רפי בוסקילה (צילום: חג'אג ראחל)

"גם אם היינו משחקים עוד שבוע לא היינו מבקיעים שער", אומר שחקן בהפועל מגדל העמק, בעקבות משחק התיקו 1-1 הביתי נגד הפועל אום אל פאחם, "אנחנו צריכים להגיד תודה על הנקודה שלקחנו, לא היינו רחוקים מהפסד".

רפי בוסקילה
רפי בוסקילה (צילום: חג'אג ראחל)

אום אל פאחם שיחקה למעלה ממחצית ב-10 שחקנים, לאחר הרחקת אחד משחקניה, אבל זה לא הפריע לה לעלות ליתרון בפתיחת המחצית השנייה. בהמשך השווה אביב כהן המקומי. מגדל העמק מדורגת במקום ה- 12 בטבלה עם 11 נקודות.

"אומנם עצרנו את הסחף של ספיגת השערים, אבל עדיין זה לא מה שאני רוצה ומצפה מהקבוצה שלי", מודה המאמן רפי בוסקילה "לא נראינו טוב מבחינה טקטית לעומת המשחק הקודם. אנחנו צריכים לייצר עוד המון מצבים, שמח שהספיגה נעצרה, אבל אנחנו צריכים לראות עכשיו איך אנחנו מבקיעים יותר שערים. יש הרבה קבוצות שמתמודדות בתחתית, מקווה שנברח משם מהר ככל האפשר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות