fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועדת הבחירות אישרה את מועמדותו של אבי אלקבץ לראשות עיריית עפולה

ועדת הבחירות אישרה את מועמדותו של אבי אלקבץ לראשות עיריית עפולה וזאת למרות הניסיונות לסכל את מועמדותו מצד ארגוני שמאל קיצונים וח"כים ערבים.
חניות חדשות במלוא המרץ. אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
חניות חדשות במלוא המרץ. אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

ועדת הבחירות אישרה את מועמדותו של אבי אלקבץ לראשות עיריית עפולה וזאת למרות הניסיונות לסכל את מועמדותו מצד ארגוני שמאל קיצונים וח"כים ערבים.

אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)
אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

כזכור,  לפני כשבוע פנה ארגון השמאל הקיצוני אמנסטי אינטרנשיונל ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לפסול את אלקבץ בטענה כי הקמפיין שלו גזעני. בנוסף, גם ח"כ עיסווי פריג' פנה בדרישה לפסול את אלקבץ מאותם מניעים. אלקבץ, כזכור, נלחם כבר שנים על מניעת הפיכת עפולה לעיר מעורבת תוך שהוא מדגיש שהוא בעד חיי שכנות ומסחר טובים בין תושבי עפולה ליישובי הסביבה אך מתנגד למגורים משותפים. סוגיית הציביון היהודי הפכה למרכזית במערכת הבחירות הנוכחית בעקבות מכרז הקרקעות בפעולה עלית ופרשת בית המריבה בשכונת רובע יזרעאל. ארגון אמנסטי אינטרנשיונל הוא אחד מארגוני השמאל הקיצונים בישראל ולא פעם הוא חוצה גבולות בביקורת נגד חיילי צה"ל כאשר באחת הפעמים הוא אף השווה חיילי צה"ל לנשיא איראן וללוחמי משמרות המהפכה האירנים כאשר חייל צה"ל מפורסם באחד הכרוזים כמי שמכוון רובה צעצוע נגד פלסטיני ובמקרה אחר אמר כי חיילי צה"ל ביצעו הרג בלתי חוקי והרעיבו פלשתינים.

אלקבץ אמר השבוע כי לא היה לו ספק שזה מה שיהיה: "היה כאן ניסיון מכוער ואנטי דמוקרטי של ארגוני שמאל קיצוני וחברי כנסת ערבים ואנטי ציונים כדי לנסות ולפגוע בי ובמועמדותי לראשות העיר. הם רצו לחבל בדמוקרטיה ולקבוע לנו, תושבי עפולה, מי יהיה ראש העיר הבא שלנו. אותו ארגון שמאל קיצוני, שדואג קודם כל לזכויות פלסטיניות, שתוקף השכם וערב את חיילי צה"ל, את מדיניות מדינת ישראל ואת ראש הממשלה, חשב שבניסיון שלו לפסול אותי, הוא יקדם את מדיניות השמאל הקיצוני בעפולה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות